Vice. Skrivet 25 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2010 Hej! Jag letar efter en video från en konsert. Jag kon inte så mycket om musik (faktum är att jag är pinsamt dålig på det) så jag skulle behöva er hjälp för att knäcka denna nöt. Det jag vet om konserten, eller snarare, vilka ledtrådar jag har, är: * Artisten är/var Michael Jackson * Konserten var i Göteborg * Året var 198~ * Konserten börjar med att han hoppar upp ur en lucka i golvet (luckhoppandet finns med i videon "this is it" så man skulle kunna anta att luckhoppandet på konserten var till samma låt som i videon, vilken låt det nu var) Många tack på förhand//Vice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 25 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2010 http://www.lastfm.se/event/822847+Bad-tour Bad Tour 12 juni, 1988? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2010 http://www.lastfm.se/event/822847+Bad-tour Bad Tour 12 juni, 1988? Måste det vara. Finns den att ladda ner nånstans? För brett att söka på bad tour bara. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 25 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2010 (redigerad) Måste det vara. Finns den att ladda ner nånstans? För brett att söka på bad tour bara. =/ Bara den i Göteborg som funkar? Och, det är en film du ska ha va? Redigerad 25 april, 2010 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2010 Bara den i Göteborg som funkar? Nej, bara det är samma. Att han gjorde samma uppträdande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 25 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2010 (redigerad) Nej, bara det är samma. Att han gjorde samma uppträdande. edit: skickar pm Redigerad 25 april, 2010 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2010 Tack. =)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts