Wild_hawk Skrivet 24 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2010 Hej tänkte bara tipsa om ett webbläsarspel som jag har utvecklat under ca. 3 månader. Skulle vara kul att höra vad folk tycker här om det, har fått väldigt bra feedback hittills. Kom gärna med förslag till nya funktioner/ändringar på spelet. http://www.zombi3s.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2010 Verkar coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2010 (redigerad) Längesen jag såg dig online här, Wild hawk! Jag är inte så mycket för webbläsarspel men jag ska ge det en chans! Edit: Okej, dog efter tre drag. Tog runt 30% i skada varje drag. Spenderade alla mina poäng på ett gömställe och vapen i slutet, inte hjälpte det. Redigerad 24 april, 2010 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2010 Nice nice, reggat mig nu och ska börja lira, reagerade på en grej, "#När behöver jag föda? " De låter lite fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 24 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2010 Nice nice, reggat mig nu och ska börja lira, reagerade på en grej, "#När behöver jag föda? " De låter lite fel haha jo tänkte på det där förut, men folk förstår nog vad jag menar men visst kan missuppfattas hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2010 (redigerad) Sitter och trycker i skolans cafeteria, dör snart typ. Edit: Nej nu dör jag igen. Det här är ju skitsvårt. Redigerad 24 april, 2010 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 24 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2010 Sitter och trycker i skolans cafeteria, dör snart typ. Edit: Nej nu dör jag igen. Det här är ju skitsvårt. rekomenderas att lägga mest poäng på att stärka barrikaden, enda valet där man inte riskerar träffa på så mycket zombies Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2010 (redigerad) Intressant spel! Jag nickar under namnet "Alex". Går det inte att stödja multiacc? Du får fler spelare, och vi spelare får ha roligare Så man kan spela på flera olika medans man väntar på 5 minutrarna. Redigerad 25 april, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DisturbingEffect Skrivet 25 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2010 Tycker det här var skit roligt! Precis börjat men gillar det skarpt! Dock väldigt svårt /: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2010 Du verkar ha fått mycket inspiration från flashspelet The Last Stand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Neat Skrivet 25 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2010 Går det att få hälsa på något sett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 25 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2010 (redigerad) Går det inte att stödja multiacc? Du får fler spelare, och vi spelare får ha roligare smile.gif Så man kan spela på flera olika medans man väntar på 5 minutrarna. Vad jag vet så ska det gå att ha flera konton, så länge du registrerar dig med olika mails. Du verkar ha fått mycket inspiration från flashspelet The Last Stand. Jepp hehe Går det att få hälsa på något sett? ja om du har minst 1 föda till början av ditt nästa val så får du 10%, men om du inte har ett gömställe så lär du gå minus till ditt nästa val, även om du har ett gömställe men ingen eller inte mycket i barrkad så lär du också gå minus. Så gäller att ha ett gömställe med rätt bra barrikad, kanske 20%+ Redigerad 25 april, 2010 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2010 Vad jag vet så ska det gå att ha flera konton, så länge du registrerar dig med olika mails. Japp det har jag, men när jag har två fönster med separta inloggningar så blir båda samma login. Om inte annat, sätt en "logga ut" knapp nånstans Bra jobbat annars! Underhållande spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 25 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2010 (redigerad) Japp det har jag, men när jag har två fönster med separta inloggningar så blir båda samma login. Om inte annat, sätt en "logga ut" knapp nånstans Bra jobbat annars! Underhållande spel. jag har för mig att du ska kunna vara inloggad på två konton samtidigt om du har dem i två olika webbläsare Redigerad 25 april, 2010 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2010 Blir "server ERROR" så fort jag gör någonting nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 25 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2010 Blir "server ERROR" så fort jag gör någonting nu. Hm skumt, ibland när det blir så, så brukar de funka att bara logga in igen så är det borta, funkar inte det? Vet inte riktigt vad det beror på.. Måste undersöka det sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2010 jag har för mig att du ska kunna vara inloggad på två konton samtidigt om du har dem i två olika webbläsare Jepp, det funkar. Chrome å Firefox så nu funkar det finemang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2010 Hm skumt, ibland när det blir så, så brukar de funka att bara logga in igen så är det borta, funkar inte det? Vet inte riktigt vad det beror på.. Måste undersöka det sen Jo, det fungerade att relogga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts