Joelpettersson Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 Tjena! Behöver hjälp med mitt GTA IV, det startar inte efter att jag har spelat EFLC, eller det startar men menyen kommer inte upp, rockstar märkerna kommer men ingen meny och det är helt svart. Det funkade innan jag installerade EFLC men inte nu, behöver hjälp! Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 (redigerad) Skulle tro du har laddat ner spelet. Annars så uppdatera drivrutiner till ditt grafikkort. Redigerad 22 april, 2010 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joelpettersson Skrivet 22 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 Skulle tro du har laddat ner spelet. Annars så uppdatera drivrutiner till ditt grafikkort. Nej jag har faktiskt köpt det, hur uppdaterar man drivrutinerna då? Är ingen expert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joelpettersson Skrivet 22 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 Prövade att ominstallera spelet. Nu när jag ska starta får ett felmeddelande där det står "WS10" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 23 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2010 I had the WS10 fatal error too every time I've started the game on a Windows XP. I've tried reinstalling just about anything without any effect. The problem was fixed by updating the drivers for my motherboard; ASUS P5E. More precisely I installed "Intel® Chipset Software Installation Utility V8.3.0.1013 for Windows XP & 64bit XP & 32/64bit Vista(WHQL)" from asus.com and then the WS10 error went away and I can start the game. So for other people with ASUS motherboards this may be a fix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joelpettersson Skrivet 23 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2010 Förstår fan inte vilken jag ska ta Mitt "motherboard" eller vad det kallas heter iaf M2N68-AM PLUS så om någon kan länka uppdaten skulle det vara skitschysst ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts