Skotten_31 Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 (redigerad) Låt oss säga att du fick välja att få ett av spelen just nu(och att båda spelen skulle komma ut samtidigt). Vilket skulle du mest vilja ha? Själv längtar jag mest efter Red dead redemption Skriv gärna också vilket ni väljer Redigerad 22 april, 2010 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 Finns det någon specifik anledning varför man inte bara kan skaffa båda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 (redigerad) Skitsvårt att välja! Red Dead Redemption kommer jag nog ha mycket kul med, men det finns ingen tvekan om att Mafia II kommer slå Red Dead Redemption storymässigt enligt mig. Väntar med att rösta tills jag har spelat båda... Längtar dock mer efter RDR för tillfället. Redigerad 22 maj, 2010 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 Aldeles för enkelt val. Red Dead Redemption, utan tvekan. Hade du sagt Alan Wake eller Red Dead Redemption så hade valet varit mycket svårare IMO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 Hmm tajt som fan men det får bli Red Dead Redemption för alla sidouppdrag så som jaga och flå djur, fånga/döda efterlysta personer, hjälpa eller inte hjälpa folk osv. Sen vill man ju givetvis rida i solnedgången på ett fint berg eller något liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 Red Dead Redemption dirr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 Valet är barnsligt lätt. Red Dead Redemption kommer slå Mafia 2 på alla fronter förutom eventuellt storyn, som jag för övrigt också tror kommer knäcka IV's med hästlängder. Hehehe, hästlängder, hehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 Utan tvekan allt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 22 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 Finns det någon specifik anledning varför man inte bara kan skaffa båda? I detta scenario så finns det bara 1 exemplar av varje och du har bara pengar för en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 I detta scenario så finns det bara 1 exemplar av varje och du har bara pengar för en Då tar man ju den andra på faktura. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 Mafia 2 tbh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 Red Dead Redemption. Fastnade inte för Mafia, så har inga direkta förväntningar på tvåan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 (redigerad) Red Dead Redemption, lätt. Redigerad 28 november, 2010 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 Mafia 2 tbh. Samma här. Jag föredrar bilar före hästar. Hästar är inte manligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 Synd att det inte verkar finnas så många som gillade Mafia här, ett av världens bästa spel enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 Samma här. Jag föredrar bilar före hästar. Hästar är inte manligt. +1 Mafia 2 eftersom jag har varken PS3 eller Xbox 360. Dessutom är jag inte för western spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 23 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2010 Red dead redemption, om jag var tvungen att välja just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eastlund Skrivet 18 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2010 Mafia 2 såklart, kan inte förstå varför så många fler röstade på RDR. M2 kommer fara överlägset bättre! Har väntat på detta spel i hundra år, sort of.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2010 Mafia 2 såklart, kan inte förstå varför så många fler röstade på RDR. M2 kommer fara överlägset bättre! Har väntat på detta spel i hundra år, sort of.. Storymässigt, kanske, men Rockstar har fan skapat en levande värld som andas i RDR! Massor med saker att göra, massor att utforska mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2010 (redigerad) caxcxcbvn Redigerad 18 maj, 2010 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts