DizzY Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 Tja, har nyss börjat typ på denna del av expansionen på ps3an! sjukt coolt hittills! iaf, mitt fråga på detta är då var får man tag på dessa vapnen som finns? t.ex rätt fort får man ju händerna på en "Assult SMG" och denna rådiggar jag, men är rädd att ammo ska ta slut o jag blir av med den, så jag undrar om de finns ngn liggande i LC eller om man tillslut få ngn kontakt man kan köpa alla dessa nya vapnen ifrån? sen även så detta vapnet jag fick nyss "Explosive Shotgun" står det i infon att den har "explosive shells? e jag trög eller innebär inte de att skotten borde kunna sprängas eller ngt med? tacksam för svar! för övrigt så har ja spelat lite mer än en timme totalt på denna del av expansionen, o första 5 minuterna va roligare än hela TLAD för min del. men det va bra ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 21 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 skitsamma fick svaret själv nu! iaf, en annan fråga då, kan man bara ha en fallskärm åt gången?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 27 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2010 skitsamma fick svaret själv nu! iaf, en annan fråga då, kan man bara ha en fallskärm åt gången?! Vart fick du tag på dom då? är också ute efter dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2010 Om du har en fallskärm, sätt på dig den, då kan du plocka upp en till att ha "i fickan". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 27 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2010 Om du har en fallskärm, sätt på dig den, då kan du plocka upp en till att ha "i fickan". Haha detta hade jag faktiskt redan listan ut nästan direkt efter jag fått dem ^^ klara alla basejumps fort med så jag fick en i safehouse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2010 Vart fick du tag på dom då? är också ute efter dom. Gör en del jobb så kommer du få ett samtal av en kompis om du behöver vapen nånting så ringer du han och väljer "Gun Van" där har du alla nya vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 29 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2010 Älskar verkligen alla nya vapen (utom möjligen pistolen, som är något tråkig). P90, shotgun med explosiv ammunition, UZI i guld, lätt maskingevär (MG någonting möjligen?) och att de återinfört fallskärmen är ju hur nice som helst. Fallskärm känns numera nästan som ett måste i ett GTA-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2010 Älskar verkligen alla nya vapen (utom möjligen pistolen, som är något tråkig). P90, shotgun med explosiv ammunition, UZI i guld , lätt maskingevär (MG någonting möjligen?) och att de återinfört fallskärmen är ju hur nice som helst. Fallskärm känns numera nästan som ett måste i ett GTA-spel. Tycker fallskärmen känns tråkig efter att ha spelet Just Cause 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 30 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2010 Tycker fallskärmen känns tråkig efter att ha spelet Just Cause 2. Jag har inte spelat Just Cause 2, så det är väl bra då antar jag. I vilket fall tycker jag att fallskärm bör finnas i ett GTA-spel, tråkig eller ej. Den fyller ju sin funktion iallafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Fast And The Furious Skrivet 5 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2010 finns det inte cheats för de nya vapnen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 6 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2010 finns det inte cheats för de nya vapnen? Det är ju roligare att förtjäna dom än att dom bara ploppar upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2010 finns det inte cheats för de nya vapnen? Om det finns. Gå in på www.fuska.nu och sök på GTA bara. Eftersom att jag inte vet vilken platform du kör på så ids jag inte länka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
partinboy Skrivet 24 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2011 exakt på in på www.fuska.nu där hittar man allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtarez Skrivet 3 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2011 (redigerad) ... Redigerad 14 mars, 2019 av gtarez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jens3d Skrivet 6 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2011 hur använder man mods? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts