phansson Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 Tjenis! Jo jag har just kört klart uppdraget puncture wounds(när man ska göra punka på bilen) men sen tar det stop det händer inget . När får man nästa uppdrag? Är det på ngn speciell plats eller ngt. Tacksam för svar//petter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phansson Skrivet 21 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 (redigerad) Tjenis! Jo jag har just kört klart uppdraget puncture wounds(när man ska göra punka på bilen) men sen tar det stop det händer inget slltså man brukar ju bli kontaktad eller få en annan ikon på kartan . När får man nästa uppdrag? Är det på ngn speciell plats eller ngt. Tacksam för svar//petter Redigerad 23 april, 2010 av phansson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2010 Längesen jag spelade San Andreas, men...bilskolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 27 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2010 Tjenis! Jo jag har just kört klart uppdraget puncture wounds(när man ska göra punka på bilen) men sen tar det stop det händer inget . När får man nästa uppdrag? Är det på ngn speciell plats eller ngt. Tacksam för svar//petter 2 stycken post's efter varandra är lite onödigt. Eller hur? Som sagt, du ska dra till bilskolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phansson Skrivet 27 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2010 Tack för svaren det funka och angående att det blev 2 posts efter varandra var feltryckning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts