Cyper Skrivet 19 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2010 Jag kollade igenom garderoben i Luis lägenhet och såg att det inte fanns så många olika klädesplagg. Jag har nyss börjat spela spelet. Min fråga är: Får man några nya klädesplagg senare spelet, och om man får det, ungefär hur många? (OBS: vill inte veta hur de ser ut eller vad de heter utan bara hur många nya plagg man får OM man får det...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2010 Second that. Kan man köpa kläder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2010 Nej, de som finns där är de som går att ha på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2010 Var också inne på den delen tyckte Luis behövde nya finkläder men varje klädes affär är stängd. Finns det nåt sätt att låsa upp det i Gay Tony? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2010 Ok.. Isåfall så blir jag lite besviken. Tycker gott att dom kunde haft klädesbutikerna öppna med både nya och gamla plagg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 25 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2010 jag håller med. jag digga de flesta av käderna, Men ja hade uppskattat att kunna köpa fler. och sen en sak som sög, va ju verkligen att man har ETT Safehouse?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2010 Man kanske kan modda in lite kläder som ersätter de kläder som finns i huvudkaraktärens garderob. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtarez Skrivet 4 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2010 (redigerad) ... Redigerad 14 mars, 2019 av gtarez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2010 Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtarez Skrivet 6 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2010 (redigerad) ... Redigerad 14 mars, 2019 av gtarez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts