Sniper Skrivet 24 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2010 Jaha, tack för svaren! Hur ligger det till med Droid då? Var det den telefonen som utannonserades i måndags(?)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2010 Är inte Droid Verizons påhitt som inte syftar på en speciell modell utan följs av Eris, Incredible osv.? Verizon har ju Motorola Droid (Milestone i Europa) också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2010 Jo, tror Droid är just för verizon för dom som inte vill ha AT&T i staterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2010 Sitter just nu med mobilen i handen, och wow. Den är verkligen skön och väldigt bra. Har dock stött på några störande detaljer. Hur gör man för att låsa skärmen manuellt? När skärmen låses och går till viloläge så ligger skärmen och blinkar av och på, hur fixar man detta? Jag är medveten om att ingen har samma mobil, men ni kanske vet ändå eller kan googla bättre än mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2010 Låsa skärmen är ju bara att klicka på power knappen, precis som på iPhone. Lås och Lås upp med en enkel knapptryckning på power. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2010 Låsa skärmen är ju bara att klicka på power knappen, precis som på iPhone. Lås och Lås upp med en enkel knapptryckning på power. Så säger allt annat jag hittat också, men det fungerar inte. När jag trycker så stängs displayen av, men knäpps genast på så fort jag släpper. Det spelar ingen roll hur länge jag håller inne knappen, det händer inget mer än att displayen är svart tills jag släpper. Jag kan alltså inte heller knäppa av telefonen. Problemet med det blinkande viloläget står sig även det. Jag hittar verkligen inget som löser det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2010 Hur kommer det sig att ni inte snackat något om HTC HD2? Är Desire bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2010 Hur kommer det sig att ni inte snackat något om HTC HD2? Är Desire bättre? HD2 är WinMo = Skräp. WinMo är ett dåligt system med dåliga aps osv. Spajder; Låter som defekt telefon isf. Dra in och fråga i butiken, för det ska inte vara så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2010 HD2 är WinMo = Skräp. WinMo är ett dåligt system med dåliga aps osv. Spajder; Låter som defekt telefon isf. Dra in och fråga i butiken, för det ska inte vara så. Föruttom WinMo? Hårdvarumässigt alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2010 Spelar det någon roll? Xperia X10 har ju bäst hårdvara på marknaden just nu men med ett gammalt android och segare smartphone får du leta efter, skulle inte säga flopp men dåligt av SE att inte se till att ge en så stor skärm mer kräm att köra på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2010 HD2 är WinMo = Skräp. WinMo är ett dåligt system med dåliga aps osv. Spajder; Låter som defekt telefon isf. Dra in och fråga i butiken, för det ska inte vara så. Ska göra det på måndag. Känns surt att behöva vänta i flera veckor för att en spritt ny telefon ska lagas. Som vanligt vägrar de väl ge ut en ny på en gång, utan allt ska skickas in på lagning 3-4 gånger innan de erkänner att något är fundamentalt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2010 Jahopp, nu fungerar allt precis som det ska. Jag har inte ändrat några inställningar eller någonting, men allt är helt ok ändå. Får se vad support säger, jag tror iaf jag väntar med att lämna in skiten tills den slutar fungera igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts