eminem33 Skrivet 17 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2010 Efter nu att jag spela crysis så har det blivit något konstigt med min mus? När jag klickar in mushjulet så brukar jag få upp en grej som gör så att jag kan scrolla utan att scrolla typ vet inte hur jag ska förklara.. men nu när jag trycker in den knappen (musknapp 3) så blir allt markerat så som det blir när man klickar Ctrl + A? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 17 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2010 Efter nu att jag spela crysis så har det blivit något konstigt med min mus? När jag klickar in mushjulet så brukar jag få upp en grej som gör så att jag kan scrolla utan att scrolla typ vet inte hur jag ska förklara.. men nu när jag trycker in den knappen (musknapp 3) så blir allt markerat så som det blir när man klickar Ctrl + A? tryck inte på musknapp 3 isåfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2010 tryck inte på musknapp 3 isåfall? Om han vill använda den för att scrolla då? Testat att starta om datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 17 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2010 Om han vill använda den för att scrolla då? Testat att starta om datorn? Har testat det 3 gånger nu. så sjukt irriterande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2010 Har testat det 3 gånger nu. så sjukt irriterande Testat starta om datorn utan att musen är ikopplad? Testat med en annan mus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 18 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2010 (redigerad) Prova med en gammal skit mus och då funkade det? men när jag stoppa in min nya logitech MX518 så funka det inte utan den markerar allt? Edit: nu funkade det. Datorn hade ställt om inställningarna i Logitech setpoint helt Redigerad 18 april, 2010 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 18 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2010 tryck inte på musknapp 3 isåfall? Ooooh.. Pris för absolut sämsta svar skulle jag tro. Jag fick mig ett gott skratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts