ZcruweN Skrivet 13 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2010 Here's the thang. Jag vill bränna ut det här på en skiva, fast jag måste först skapa en .iso fil av dom här filerna först innan jag kan bränna ut dom på en dvd skiva http://pici.se/pictures/PldgVnoIi.jpg Sååååå, vad ska jag använda för att först skapa en .iso fil av allt det här? Jag har ju Nero (express...... eller vad det nu var, det gizmo eller någon postade i min windows 7 tråd) och det ska ju gå att skapa en .iso fil med det, hur vet jag inte dock.... Halp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2010 (redigerad) Edit: Såg inte bilden. Edit2: Nepp jag måste tänka innan jag öppnar munnen som vanligt. Trodde det rörde sig om nån film eller musik. Trodde jag kunde detta och ville hjälpa till. =/ Detta får Gizmo ta hand om, jag har aldrig sett såna filer förr. Redigerad 13 april, 2010 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2010 (redigerad) Har för mig att jag gjorde en .ISO med hjälp av Alcohol 120% (trial). Jag tror Nero endast kan skapa .NRG-filer, men jag är inte säker. Edit: Kom på att även MagicISO borde fixa biffen. Det är gratis också. Redigerad 13 april, 2010 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 13 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2010 Jag skulle ha använt magicISO, galet simpelt och underbart gratis program! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2010 Jag skulle ha använt magicISO, galet simpelt och underbart gratis program! MagicISO trial kan jag endast skapa 300mb ISO filer med..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2010 MagicISO trial kan jag endast skapa 300mb ISO filer med..... Prova tanka Alcohol 120% trial. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2010 Prova tanka Alcohol 120% trial. Gjorde det, gick igenom nån guide... Brände.... It worked, minns inte vad jag gjorde dock, men tack och bock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 13 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2010 Ta nero och bränn. Inga problem med det programmet alltså. Simpelt som fan och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2010 Ta nero och bränn. Inga problem med det programmet alltså. Simpelt som fan och så. Du missar viktig info yet again. Läs första posten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts