Merkky Skrivet 10 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2010 Blev lite utan en impulsplan ikväll att jag och min kompis skulle byta mobil. Jag är less på iPhonecrapet och galet sugen på en Androidmobil ett tag, och han har bara haft en äldre modell-iphone så han vill provköra en 3Gs. Mitt problem är alla kontakter, iPhonen kan ju inte kopiera kontakterna till simkortet, och jag undrar om ifall jag gör en backup på dom i iTunes, finns det nåt sätt att slänga in dom på HTCn då? Har googlat en del, men fattar inte vad dom pratar om eftersom att jag inte har någon koll alls på sånt här. Nån som har något tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2010 http://www.willineedit.com/2009/11/how-to-...-android-phone/ Snabb googling, inte kollat upp infon då jag är tröööööööööööööött men hoppas de funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2010 Kanske skulle ha försökt mer innan jag gjorde tråden, upptäckte att man kunde använda MobileMe för att kopiera kontakterna till google-kontot. Men jag gör en CSV-fil också för att vara säker, tack för ett snabbt svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts