Bebben Skrivet 8 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 Ett spel, nämligen Wallbusters, gör en grej som tar en jävla massa tid, "Synchronizing scores with server". Detta åtgärdade jag någon gång genom att stänga av uppkopplingen helt, och då slutade spelet göra så. Men jag vill inte behöva stänga av internet varje gång jag vill lira. Därför undrar jag om man kan, och isåfall hur man nekar internetåtkomst för spelet? Thank you. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 Har du nån mjukvarubrandvägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 8 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 Har du nån mjukvarubrandvägg? Ehm, datorn har nog bara Windows-brandväggen, förutom Avast, men det har väl inte med saken att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 8 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 Prova blocka det med windowsbrandväggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 8 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 (redigerad) Fel... Redigerad 8 april, 2010 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 8 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 Så, för att sammanfatta, skulle man alltså behöva en annan brandvägg för att blockera spelet, om jag uppfattat det rätt? Då tror jag nog att jag nöjer mig med att vänta på laddningstiden eller plugga ur internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 8 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 Så, för att sammanfatta, skulle man alltså behöva en annan brandvägg för att blockera spelet, om jag uppfattat det rätt? Då tror jag nog att jag nöjer mig med att vänta på laddningstiden eller plugga ur internet. Provade du att blockera med windowsbrandväggen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 8 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 Provade du att blockera med windowsbrandväggen? Ehm, förstår inte riktigt hur det går till. Jag tog bort programmet från undantagslistan, det fungerade inte, men det var väl inte det du menade? Förklara gärna, ursäkta n00bness. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 8 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2010 Finns ett program som heter Netlimiter eller liknande. Hade det på min förra PC/Windows. Minns inte ifall det var gratis eller om jag snodde det. Det var någon på forumet tror jag som tipsade mig om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts