Grumpy Skrivet 1 juli, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 Confirmed! Jag kom in på El med mina 180 poäng, lägsta intagningspoäng var 170. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 (redigerad) Har inte fått reda på något än, men jag har sökt på något inom beteendevetenskap. Har 230 i meritvärde men det står inte hur mycket man behöver för att komma in på mina val så vi får väl hoppas det går bra EDIT: Tydligen så säger gymnasieintagning.se att man får intagningsresultat imorgon och intagningsgränserna läggs ut den 5 juli. Redigerad 1 juli, 2010 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 Kom in på mitt första handsval för andra gången nu :/ så jävla segt o ha slösat bort ett år på el.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 Kom in på mitt första handsval för andra gången nu :/ så jävla segt o ha slösat bort ett år på el.. Om du kom in första året, varför gick du inte det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 1 juli, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 Har inte fått reda på något än, men jag har sökt på något inom beteendevetenskap. Har 230 i meritvärde men det står inte hur mycket man behöver för att komma in på mina val så vi får väl hoppas det går bra EDIT: Tydligen så säger gymnasieintagning.se att man får intagningsresultat imorgon och intagningsgränserna läggs ut den 5 juli. Beteendevetenskap? Kom in på mitt första handsval för andra gången nu :/ så jävla segt o ha slösat bort ett år på el.. Va?! El verkar ju awesome. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 Herregud vad gammal man börjar bli... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 Om du kom in första året, varför gick du inte det då? Bytte program efter jul och då var det försent för att börja med dom ettorna som gick då. så jag fick söka till detta år istället.. Va?! El verkar ju awesome. Nej fy fan... roliga lärare och så men var verkligen inget för mig alldeles för lite praktik och aldeles för mycket tråkig matte Blir o gå fordon med 94:or istället xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 Bytte program efter jul och då var det försent för att börja med dom ettorna som gick då. så jag fick söka till detta år istället.. Bytte du till el efter jul, eller vadå? Vad är ditt förstahandsval? Vad gick du ifjol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 Har ni redan fått reda på det? Droppar väl ner ett kuvert i dagarna nu, men jag är 100 på att jag kommer in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 (redigerad) Bytte du till el efter jul, eller vadå? Vad är ditt förstahandsval? Vad gick du ifjol? Nej När jag gick ut 9:an förra året hade jag el som första handsval som jag kom in på. Gick då på elprogrammet till nån vecka efter jul lovet. gick till syo och sa att jag ville byta program men då var det försent för mig att börja med dom som då gick fordon år ett ( som ska börja andra året nu) så då fick jag hoppa av el programmet och söka till fordon år ett nu Edit: blev flummit Redigerad 1 juli, 2010 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 Nej När jag gick ut 9:an förra året hade jag el som första handsval som jag kom in på. Gick då på elprogrammet till nån vecka efter jul lovet. gick till syo och sa att jag ville byta program men då var det försent för mig att börja med dom som då gick fordon år ett ( som ska börja andra året nu) så då fick jag hoppa av el programmet och söka till fordon år ett nu Edit: blev flummit Då är det ju ditt "eget" fel, men du har ju inte slösat bort ett år på el.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 Då är det ju ditt "eget" fel, men du har ju inte slösat bort ett år på el.. JApp det är helt mitt egna fel :/ Nej rent tekniskt har jag ju inte slösat bort ett år. jag behöver ju tex inte göra om svenska a matte a mm.. men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 Beteendevetenskap? Psykologi, alltså. Men beteendevetenskap är en samlande betäckning för sociologi, psykologi och pedagogik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 Herregud vad gammal man börjar bli... Ursäkta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts