Martin-123 Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Jag har kört med Google chrome sedan det släpptes, och storgillart! Men förra veckan lyckades jag få virus i datorn ( ) och sedan dess har inte Chrome funkat. Jag har rensat datorn för alla virus nu, finns inget kvar. Men när jag försöker öppna en länk på chrome står det bara "laddar" på fliken , den verkar aldrig hitta fram! Har ominstallerat ett par gånger, rensat historik osv Men vet inte helt vart felet kan ligga! Någon som har en blekaste? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Jag har kört med Google chrome sedan det släpptes, och storgillart! Men förra veckan lyckades jag få virus i datorn ( ) och sedan dess har inte Chrome funkat. Jag har rensat datorn för alla virus nu, finns inget kvar. Men när jag försöker öppna en länk på chrome står det bara "laddar" på fliken , den verkar aldrig hitta fram! Har ominstallerat ett par gånger, rensat historik osv Men vet inte helt vart felet kan ligga! Någon som har en blekaste? Ladda ner Ccleaner sen revouninstaller som rensar bort allt med Chrome att gö så ska det kanske funka sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 28 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Ladda ner Ccleaner sen revouninstaller som rensar bort allt med Chrome att gö så ska det kanske funka sen. Funkade icke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 30 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Omnom! Formattering som gäller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Omnom! Formattering som gäller? Ladda ner Google Chrome beta och testa den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts