Vice. Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Ser ut så här: Och finns att tanka här: http://web.onetel.net.uk/~gnudawn/johnny/index.html Haha riktigt cool är den. Minns ett företag jag jobbade på som sommarjobbare där de hade den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Hah, underbart! Minns att vi hade den när jag som liten palt tog mina första stapplande steg in i datorvärlden. Jag och min bror älskade att titta på den stackars farbrorn i alla hans dagliga bestyr och flyktförsök Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Nostalgi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 För mig funkade inte länken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Klassiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 (redigerad) Ganska värdelöst diskussionsunderlag.. Sen finns väl ändå redan en nostalgitråd i Loungen? Redigerad 28 mars, 2010 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Haha, den där hade vi på våran gamla dator från -95. För något år sedan kom jag att tänka på den och har den sedan dess på en extern hårddisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Jo, den minns man. Men du hade nog inte behövt skapa en ny tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Jo, den minns man. Men du hade nog inte behövt skapa en ny tråd. Vi ska skapa nya trådar. För allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Vi ska skapa nya trådar. För allt! Precis, jag sitter och äter hamburgare, det ska jag skapa tråd om! "Jag äter hamburgare. Gör du?" Kan nog bli en hit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Precis, jag sitter och äter hamburgare, det ska jag skapa tråd om! "Jag äter hamburgare. Gör du?" Kan nog bli en hit. Actually... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Sluta gnälla om tråden och börja lämna rapporter på vad er gubbe gör. Min har skickat flaskpost kickat i en kikare och missat en båt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 tycker de är bra med ny tråd, annars hade jag missat denna klassiker! kom ihåg den såfort ja satte igång klippet! coolt, funkar den på windows 7 med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 tycker de är bra med ny tråd, annars hade jag missat denna klassiker! kom ihåg den såfort ja satte igång klippet! coolt, funkar den på windows 7 med? Verkar inte funka på 64bitars iaf, kanske på 32 :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Visas hela skärmsläckaren i filmen? I så fall var det väl inte så himla coolt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Verkar inte funka på 64bitars iaf, kanske på 32 :/ jasså? får testa imorgon väl. jag har 32an! har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts