VaXXoR Skrivet 19 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2010 Vad kostar det att köra APB? Eller är det helt gratis? 30 dagar kostar ca 70kr men det är i pund just nu. Men där någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 19 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2010 (redigerad) Vad kostar det att köra APB? Eller är det helt gratis? De har stängt ner hela faderittan. E. Trodde jag iaf. Redigerad 19 september, 2010 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2010 De har stängt ner hela faderittan. E. Trodde jag iaf. Om det nu är sant om EPIC games tar över APB eller köper det kommer APB fortfarande kosta att spela online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 20 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2010 Om det nu är sant om EPIC games tar över APB eller köper det kommer APB fortfarande kosta att spela online? Varför skulle de gör spelet gratis? Med största sannolikhet kommer det fortfarande att kosta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2010 K2 networks, skaparna av War rock har nu köpt APB! http://gameplayer.se/pub_text.php?pub_id=16757 http://www.joystiq.com/2010/11/11/report-apb-rights-bought-by-k2-network Är skeptisk, men skulle vara underbart om spelet lagades och gjordes bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2011 Enligt Wikipedia ska spelet släppas 1 Juli i Europa. Det kommer som ni nog redan vet att vara gratis att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 25 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2011 Har inte följt den här tråden alls. Men vad har de ändrat sen förra versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2011 APB är i Open Beta just nu! Går att tanka från http://www.gamersfirst.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2011 APB är i Open Beta just nu! Går att tanka från http://www.gamersfirst.com/ Går det inte att bara installera det igen om man har den gamla retain-versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2011 Går det inte att bara installera det igen om man har den gamla retain-versionen? Har absolut ingen aning om det faktiskt, med tanke på att det är ett nytt företag som launchar det så kan det vara så att dom har gjort om det. Men du kan ju testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2011 Har absolut ingen aning om det faktiskt, med tanke på att det är ett nytt företag som launchar det så kan det vara så att dom har gjort om det. Men du kan ju testa Äsch, jag drar hem det istället. Orkar inte leta upp skivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 24 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2011 Tankar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2011 Till er som har fått hem open betan just nu hur är skillnaden mellan den gamla och nya versionen förutom att det är gratis numera. Eftersom att jag inte har spelat den förra versionen så är det svårt för mig att avgöra vad skillnaden var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2011 Suck, de har fortfarande inte fixat optimeringsproblemet som fanns innan, alltså blir det inget spelande för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2011 Protip installera inte om ni har kort stubin och ragear hårt på Hackande jävla fittor! För det första, det finns aimbots till skiten För det andra, första vapnet man får är sämst och du har absolut ingen chans att farma till dig tillräckligt med pengar för att köpa bättre För det tredje, EN JÄVLA ENFORCER SKA INTE KUNNA TA NER ETT TEAM PÅ 5 FUCKING CRIMINALS! JÄVLA SÄR SPEL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2011 (redigerad) För det andra, första vapnet man får är sämst och du har absolut ingen chans att farma till dig tillräckligt med pengar för att köpa bättre Både jag och den jag spelar med hade gott om pengar till nya vapen när vi väl rankade upp contacts tillräckligt högt. Sen att matchmaking-systemet verkar råkasst är ju en annan sak. Redigerad 26 maj, 2011 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 27 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2011 Protip installera inte om ni har kort stubin och ragear hårt på Hackande jävla fittor! För det första, det finns aimbots till skiten För det andra, första vapnet man får är sämst och du har absolut ingen chans att farma till dig tillräckligt med pengar för att köpa bättre För det tredje, EN JÄVLA ENFORCER SKA INTE KUNNA TA NER ETT TEAM PÅ 5 FUCKING CRIMINALS! JÄVLA SÄR SPEL Har inte stött på någon hacker än, första vapnet är rätt bra ändå, och jag har fått till mig ordentligt med cash för att få upp mig på fötter. Spelet är jäkligt kul, som om WoW och GTA fick ett barn. gjorde det här idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts