JSHC Skrivet 12 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2010 Wat? Betan har ju slutat. Det släpps ju om 2 veckor. Public Test World saken är det väl som gäller nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 juni, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2010 Någon som tänker köpa detta? Sitter här och funderar om jag ska eller inte. Jävligt pank ATM eftersom jag inte har något sommarjobb i år. Beror nog på hur mycket det kostar i månaden, hoppas det inte är allt för dyrt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2010 Någon som tänker köpa detta? Sitter här och funderar om jag ska eller inte. Jävligt pank ATM eftersom jag inte har något sommarjobb i år. Beror nog på hur mycket det kostar i månaden, hoppas det inte är allt för dyrt. Lär inte köpa det vid release, om det fortfarande är aktivt vid ett senare skede kanske jag köper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2010 Jag får massa Beta apply saker från FilePlanet samt get your key to APB också. Men enda jag får är en ruta där det står "Game Key Processing Your key request cannot be completed at this time. It has been placed on hold in an effort to minimize key farming. It will be released automatically when we have reviewed your request. If you feel this is in error, please contact" Oavsett vilken beta key till spel jag ska ha. Spelar inge roll om jag trycker direkt när jag får mailet eller senare bara samma sak igen. Vad kan felet vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2010 Jag får massa Beta apply saker från FilePlanet samt get your key to APB också. Men enda jag får är en ruta där det står "Game Key Processing Your key request cannot be completed at this time. It has been placed on hold in an effort to minimize key farming. It will be released automatically when we have reviewed your request. If you feel this is in error, please contact" Oavsett vilken beta key till spel jag ska ha. Spelar inge roll om jag trycker direkt när jag får mailet eller senare bara samma sak igen. Vad kan felet vara. It will be released automatically when we have reviewed your request. when we have reviewed your request. reviewed your request. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2010 Har för mig att det finns folk som spelar ABP, så jag tänkte meddela att Realtime Worlds har konkat. Får se vad som händer med spelet nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2010 Har för mig att det finns folk som spelar ABP, så jag tänkte meddela att Realtime Worlds har konkat. Får se vad som händer med spelet nu... Haha, wtf?! Skojar du? Var läste du om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2010 Haha, wtf?! Skojar du? Var läste du om det? Såg nu att det inte riktigt var konkurs, men något liknande. http://www.joystiq.com/2010/08/17/apb-deve...administration/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 augusti, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2010 Har för mig att det finns folk som spelar ABP, så jag tänkte meddela att Realtime Worlds har konkat. Får se vad som händer med spelet nu... Vad i helvete, hoppas det löser sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 16 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2010 Har för mig att det finns folk som spelar ABP, så jag tänkte meddela att Realtime Worlds har konkat. Får se vad som händer med spelet nu... http://www.giantbomb.com/news/realtime-worlds-shutting-down-apb-and-soon/2554/ Det är bekräftat, spelet stängs ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2010 http://www.giantbomb.com/news/realtime-worlds-shutting-down-apb-and-soon/2554/ Det är bekräftat, spelet stängs ner. Men vad i helvete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2010 Vad i helvete, får dem göra så där?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2010 (redigerad) Social district är ganska fullt nu, folk spammar sönder chatten. Mest tyskar och ryssar dock. Och där var det nere! Redigerad 16 september, 2010 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2010 Vad i helvete, får dem göra så där?! Står troligtvis någonstans i avtalen att de kan stänga ner servrarna när de vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2010 Snabba på att ta bort saker, hemsida och allt är nere nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2010 Känns ju som att folk kommer köpa spelet helt ovetande om att det är nedlagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2010 Känns ju som att folk kommer köpa spelet helt ovetande om att det är nedlagt. Får väl hoppas på att affärerna är snabba med att ta bort det från hyllor och nätbutiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2010 Får väl hoppas på att affärerna är snabba med att ta bort det från hyllor och nätbutiker. Steam har redan tagit bort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2010 Rycktas om att Epic games ska köpa upp apb. Fan vad jag hoppas på det! Länk Länk 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2010 Vad kostar det att köra APB? Eller är det helt gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts