VaXXoR Skrivet 31 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Fick en beta key nu, måste prova. Blir nog imorgon dock, tar ett tag att uppdatera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Fick en beta key nu, måste prova. Blir nog imorgon dock, tar ett tag att uppdatera Nja, betatillfället startar inte förrän imorgon ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Nja, betatillfället startar inte förrän imorgon ändå. Snarare på söndag. " FilePlanet users will have the unique opportunity to participate in a beta sneak peek event on Sunday, April 4th 6:00 pm GMT - 9:00 pm GMT. Sneak Peek participants will have access to not only this event, but future beta events as well!" 19:00 till 22:00 för folk på fileplanet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Snarare på söndag. " FilePlanet users will have the unique opportunity to participate in a beta sneak peek event on Sunday, April 4th 6:00 pm GMT - 9:00 pm GMT. Sneak Peek participants will have access to not only this event, but future beta events as well!" 19:00 till 22:00 för folk på fileplanet. Tidigast imorgon menade jag. Du tror inte att vi kommer med i tidigare grupper då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 31 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Nja, betatillfället startar inte förrän imorgon ändå. Aaaaah nuts! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2010 Tidigast imorgon menade jag. Du tror inte att vi kommer med i tidigare grupper då? Nope, alla som fick keys från IGN hamnar i Sharp Shooters. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2010 Damn reggade mig på nytt i skolan men så var man tvungen att va betalmedlem Finns det nån annan sida som släpper beta keys till EU betan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2010 Gamereactor lottar ut beta nycklar nu.. (eller ja, man vinner.) http://www.gamereactor.se/tavling/521/Vinn...+Bulletin!/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 7 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2010 Hunnit spela en del av betan nu och finns egentligen bara en sak jag är rätt kluven över. Det finns inte direkt något sätt för sin karaktär att göra framsteg, (Känns det som i alla fall, om det nu finns får ni gärna beskriva det) jag är dock osäker på om det är bra eller dåligt. På ett sätt så är det bra eftersom det riktar spelaren mot det som verkligen spelet är, ett action-MMO istället för att bara tänka på vilken rank eller level man är. Men det känns också som att det kan bli något som gör att spelet blir lätt att tröttna på, speciellt om action-delen inte är tillräckligt dynamisk. Ni som spelat betan får gärna skriva era åsikter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 10 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2010 Dubbel Sharp Shooters: Closed Beta Playsession Monday 10 May 2010 0800 GMT until Friday 14 May 2010 1800 GMT Gogo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 10 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2010 Spelat lite nu och tycker spelet laggar skit mycket. Går att spela, men det är mycket lagg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 10 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2010 Spelat lite nu och tycker spelet laggar skit mycket. Går att spela, men det är mycket lagg. Det enda jag verkligen märker av är styrningen på bilarna, annars laggar det inte speciellt mycket för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 11 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2010 Fick en beta key idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2010 (redigerad) NVM Redigerad 16 maj, 2010 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2010 Är det bara jag som är helt fast? spel tiden tog precis slut. Får vänta på nästa playsession. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 23 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2010 Finns det någon sida som ger ut beta keys? Skulle vara roligt o testa spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2010 Ni kan pre köpa det på steam annars, få limited edition ingame.. Vet tyvärr ingen sida som ger ut beta keys! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 11 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2010 Eurogamer.se ger ut 500 betakoder. Själv så ska jag prova det och se om det är värt att skaffa, kan man spela som både poliser och "tjuvar"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 11 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2010 Wat? Betan har ju slutat. Det släpps ju om 2 veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 11 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2010 Wat? Betan har ju slutat. Det släpps ju om 2 veckor. Inte enligt Eurogamer.. http://www.eurogamer.se/articles/apb-key-t...ty-hamta-en-kod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts