Logiken Skrivet 25 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2010 Om någon kommenterar något på min vägg eller något så kommer det upp på min mail. Hur stoppar man denna mailbombning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2010 Om någon kommenterar något på min vägg eller något så kommer det upp på min mail. Hur stoppar man denna mailbombning? Om du läser längst ner på mailet så ser du en länk där du kan klicka. Du kommer då in på FB och kan där bocka i när du vill ha mail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 25 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2010 Du är verkligen dålig på att starta trådar! Det finns en Facebook tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2010 Konto>Kontoinställningar>Händelser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2010 Trådskapande i alla ära, men det här börjar ju bli löjligt... eller är det detta ni eftersträvar, Umb/Henk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2010 Trådskapande i alla ära, men det här börjar ju bli löjligt... eller är det detta ni eftersträvar, Umb/Henk? Haha, så du menar att det är Umbertos och Henkibojjs fel att Logiken inte vet hur man skapar nya trådar? Det här är första gången jag använder den här smileyn tror jag: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2010 Trådskapande i alla ära, men det här börjar ju bli löjligt... eller är det detta ni eftersträvar, Umb/Henk? Var inte löjlig nu, finns det trådar för frågor som denna är det ju klart att de ska användas. Jag tror du syftar på TROMS där vi hellre ser nya trådar med debatt än att hela Allmänt (inklusive MFG/Dator) slukas in i en och samma tråd. Btw trodde jag du var mer anhängare av oss/våra åsikter än motsatsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts