Vice. Skrivet 24 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2010 (redigerad) Felet är alltså: Jag börjar tanka ner en film, men efter ett par sekunder avbryts det och det ser ut på det där sättet. Redigerad 24 mars, 2010 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2010 Privat tracker? IP-ban kan det vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2010 Privat tracker? IP-ban kan det vara. Swebits. Nej inte ban, då hade jag inte kunnat komma in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 24 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2010 Kolla på tracker fliken och se vad den säger. Tror nästan swebits kan hjälpa dig mer än vi. Medelandet säger att du inte har tillåtelse av swebits att hämta filerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2010 (redigerad) Mappen du har valt är troligen fel, det ska inte ligga nån Downloads under mappen Users, utan det bör snarare vara c:\Users\Vice\Downloads byt ut Vice till.. det inloggningsnamn du har Edit: Även om du nu har en Downloadsmapp under Users, så har inte µtorrent rättigheter till den, utan du måste köra µtorrent som admin.. Bäst är att välja nån annan mapp Redigerad 24 mars, 2010 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2010 Check out the big brain on GiZmo! Haha du är så fantastiskt. Du har räddat mig igen. Det jag inte fattar är att innan jag formaterade hade jag filmerna i en mapp som låg c:\Users\victor-victoria\Downloads men det funkar alltså inte nu. Varför? Nu får jag hade det c:\Users\Victor-Victoria\filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2010 Check out the big brain on GiZmo! Haha du är så fantastiskt. Du har räddat mig igen. Det jag inte fattar är att innan jag formaterade hade jag filmerna i en mapp som låg c:\Users\victor-victoria\Downloads men det funkar alltså inte nu. Varför? Nu får jag hade det c:\Users\Victor-Victoria\filmer tehe :3 c:\Users\victor-victoria\Downloads Borde funka, testade på min dator och det funkade.. Det som inte funkar är alltså c:\Users\Downloads Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2010 Ja du, Vice. Vill någon utnyttja IPRED mot dig så blir det då inte så pass svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2010 Ja du, Vice. Vill någon utnyttja IPRED mot dig så blir det då inte så pass svårt. Jag räknar med ert ekonomiska stöd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts