chucky.swe Skrivet 22 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2010 Stoppa in den i micron och värm nån minut, ta ut pajen och känn efter med fingrarna om den är varm nog.. Är den inte det, stoppa in den i micron än en gång och värm en minut till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 24 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2010 Logiken, uppföljning! Hur gick det med pajen? Brände du gommen, fick du kväljningar av de kalla äppelskivorna mot svalget, eller slank den ner i precis rätt temperatur? Och vad hade du för addings till pajen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2010 Jag tror då inte han åt den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 24 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2010 (redigerad) Logiken, uppföljning! Hur gick det med pajen? Brände du gommen, fick du kväljningar av de kalla äppelskivorna mot svalget, eller slank den ner i precis rätt temperatur? Och vad hade du för addings till pajen? Det blev helt paj. (Ordvitsar.) Pajen var ungefär 10% resten var sås. Pajen var lagom varm, äppelbitarna lika så. Jag hade som addings: Vaniljsås. Redigerad 24 mars, 2010 av Logiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2010 (redigerad) Det blev helt paj. (Ordvitsar.) Pajen var ungefär 10% resten var sås. Pajen var lagom varm, äppelbitarna lika så. Jag hade som addings: Vaniljsås. Haha, precis som jag trodde, 90% vaniljsås. Det är därför man äter paj. Redigerad 24 mars, 2010 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 25 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2010 Äppel paj eller dylikt ska ätas kall med vanilj sås och glass! Nuff said! Alltså, vem äter paj med både vanlijsås och glass? Antingen eller måste det väl ändå vara. Känns ju som att äta pannkakor med både hallon- och jordgubbssylt, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2010 Jag kräver fler ordvitsar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2010 Jag kräver fler ordvitsar! Ingenting är gratis, paj up! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2010 Ingenting är gratis, paj up!Haha, åh... din pajas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts