Logiken Skrivet 22 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2010 Hejsan! Har en äppelpaj som ligger i kylen som jag blev sugen på, men frågan är. Hur länge ska man värma den? http://data.fuskbugg.se/skalman01/-DSC01265.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2010 OHH EXPLOITABLE!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 22 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2010 OHH EXPLOITABLE!! Jaha, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2010 Ös upp så mycket paj som du vill ha i en skål eller på en liten tallrik. Sedan värmer du i 1 - 1½ minut i micron bara. Sedan bör det vara genomvarmt. Efter det öser du på med vaniljsås, för face it, man äter ju bara paj för att få vaniljsåsen. :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2010 Ös upp så mycket paj som du vill ha i en skål eller på en liten tallrik. Sedan värmer du i 1 - 1½ minut i micron bara. Sedan bör det vara genomvarmt. Efter det öser du på med vaniljsås, för face it, man äter ju bara paj för att få vaniljsåsen. :yes: https://static.flashback.info/img/smilies2/thumbsup.gif Är otroligt glad att Logiken skapade en tråd om detta istället för att länga in frågan i TROMS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 22 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2010 Jag håller med, bra att du inte tog det i TROMS. Men du..använd thumbnails. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 22 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2010 Cheezus christ, kan folk inte länka till massiva bilder eller minska dom eller göra vad fan som helst med dem förutom att lämna dom sådär stora. Dessutom, vem fan frågar på ett forum hur länge man ska mikra nåt? Det är väl bara att värma lite i taget om du är osäker tills du e nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 22 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2010 Dessutom, vem fan frågar på ett forum hur länge man ska mikra nåt? Haters gonna hate! ____ Jag gillar den här tråden, verkligen lounge-ig. Om vid full effekt (vilket man ofta gör på mikrovågsugnar) kommer den verkligen bli... Typ öststatskvinnan-het, om du kör den i en minut. Testa ~femton-tjugo sekunder, och se om den är lagom varm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2010 Dessutom, vem fan frågar på ett forum hur länge man ska mikra nåt? Det är väl bara att värma lite i taget om du är osäker tills du e nöjd. Dude, folk har klagat så otroligt mycket över att det är så dålig aktivitet och dåligt med nyskapade trådar på forumet! Nu när vi ändå är igång, dax att göra en officiell paj-tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2010 (redigerad) Låg värme och en kopp vatten i micron så blir den inte torr. Bra jobbat Logiken, såna här trådar är vad Loungen ska ha! Redigerad 22 mars, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2010 Jag gillar den här tråden, verkligen lounge-ig. Om vid full effekt (vilket man ofta gör på mikrovågsugnar) kommer den verkligen bli... Typ öststatskvinnan-het, om du kör den i en minut. Testa ~femton-tjugo sekunder, och se om den är lagom varm. Jeez, vad har du för supermicro? Eller så är det våran som suger. Vi kan inte ens välja tjugo sekunder på våran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 22 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2010 En paj-tråd är jag lätt för, men en hur ska jag värma pajen-tråd inte, lite för pajjigt för min smak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 22 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2010 En paj-tråd är jag lätt för, men en hur ska jag värma pajen-tråd inte, lite för pajjigt för min smak. Men snälla, kan du lägga av med att paja tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2010 (redigerad) En paj-tråd är jag lätt för, men en hur ska jag värma pajen-tråd inte, lite för pajjigt för min smak. Då kan man ju antingen dra åt pajala eller skita i att skriva eller läsa i tråden öht. Redigerad 22 mars, 2010 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 22 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2010 Men snälla, kan du lägga av med att paja tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 22 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2010 Lustigt, har en nästan likadan äppelpaj i kylen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2010 Då kan man ju antingen dra åt pajala eller skita i att skriva eller läsa i tråden öht. Haha, vilken pajas han är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2010 Då kan man ju antingen dra åt pajala eller skita i att skriva eller läsa i tråden öht. Vad har du emot Pajala? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2010 Äppel paj eller dylikt ska ätas kall med vanilj sås och glass! Nuff said! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2010 Äppel paj eller dylikt ska ätas kall med vanilj sås och glass! Nuff said! .. What. Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts