Logiken Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 Nu är det så att lillebrorsan har tjatat halva helgen efter en bamse bakrunds bild! Jag har själv inte hittat någon än, så jag frågar er. Hans upplösning är 1280x1024. Tack så mycket, ni kommer göra en viss lillebror väldigt glad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 Alla gillar Bamse, men jag tror att denna tråd passar bättre MFG. Jag kollade förresten på Google's imagesearch med storleken du specificerade och hittade inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 20 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 Alla gillar Bamse, men jag tror att denna tråd passar bättre MFG. Jag kollade förresten på Google's imagesearch med storleken du specificerade och hittade inget. Okaj, jag prövade det dock också. Får väl photoshoppa ihop någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 Slå honom och säg åt han att sluta tjata och väx upp. Ge honom ett par Spawn tidningar och lite Bane vs Batman så kommer han vilja ha andra bakgrundsbilder. Lovar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 http://pici.se/pictures/siOTYuwMx.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 20 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 http://pici.se/pictures/siOTYuwMx.jpg Tack så hemskt mycket, nu har du gjort en lillebror överlycklig, vart hittade du den btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 Tack så hemskt mycket, nu har du gjort en lillebror överlycklig, vart hittade du den btw? Chansar på att han bara tog Bamse, och gjorde resten i Photoshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 Med smileyn som han använder skulle jag chansa på att han åtminstone hade den sparad på datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 Chansar på att han bara tog Bamse, och gjorde resten i Photoshop. That be true. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 partypooper som jag är tycker jag bamse borde vara till höger, då ikonerna och start oftast kommer ivägen för bamse nu =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 Jag förstår inte varför inte stackars Bamse får vara i mitten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts