Halo Skrivet 17 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2010 Yo! Så fort jag kollar på någonting i via play, svenskafans, och ibland youtube i helskärm så fryser bilden och jag hör bara ljudet. När jag klickar ner till liten bild så fungerar det och bilden fryser aldrig här. Har uppdaterat på explorer och mozilla men har fortfarande problemet. Finns det något annat man behöver uppdatera eller vet någon vad det kan vara för problem? Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 18 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2010 (redigerad) Hmm, testa att installera om flashplayer, eller det kanske var det du menade på när du skrev uppdaterat IE och FF? http://www.adobe.com/downloads/ Redigerad 18 mars, 2010 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 18 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2010 Får själv så kanske 1 gång per program. Bara minimer och maximera så funkar det igen. Har du bra dator? Det har inte jag.Yo! Så fort jag kollar på någonting i via play, svenskafans, och ibland youtube i helskärm så fryser bilden och jag hör bara ljudet. När jag klickar ner till liten bild så fungerar det och bilden fryser aldrig här. Har uppdaterat på explorer och mozilla men har fortfarande problemet. Finns det något annat man behöver uppdatera eller vet någon vad det kan vara för problem? Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 20 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 Får själv så kanske 1 gång per program. Bara minimer och maximera så funkar det igen. Har du bra dator? Det har inte jag. Det äre precis så jag får, minimerar sen fungerar det en stund. Tycker inte det borde ha med saken att göra men kopierar direkt från xfire: Processor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 5200+ (2 CPUs), ~2.7GHz Memory: 2046MB RAM Hard Drive: 820 GB Total Video Card: NVIDIA GeForce 9500 GT Monitor: AOC 2218, 22" Wide, HDMI, 2MS Sound Card: Högtalare (Realtek High Definition Audio) Speakers/Headphones: Gamecom Keyboard: Microsoft Reclusa Mouse: Logitech G5 Mouse Surface: Qpad Operating System: Windows Vista™ Home Premium (6.0, Build 6002) Service Pack 2 (6002.vistasp2_gdr.090803-2339) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts