kobbe Skrivet 28 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2010 Lolwhat? Mincraft - Star Trekk Enterprise 1:1 scaled Daaaaaaamn! Han har bara importerat en modell till Minecraft, dvs det är inte han som gjort den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2010 Köpte minecraft nu men vet inte riktigt hur jag ska göra för att kunna spela på servern, är det något mer jag behöver för att komma igång? När jag startar minecraft så frågar det ju bara efter en IP till någon server. Och hur lägger jag in nya skins och så vidare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2010 Köpte minecraft nu men vet inte riktigt hur jag ska göra för att kunna spela på servern, är det något mer jag behöver för att komma igång? När jag startar minecraft så frågar det ju bara efter en IP till någon server. Och hur lägger jag in nya skins och så vidare? Ta reda på serverns IP-adress och skriv in den? Skin ändrar du här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2010 Deadmau5 vill tydligen göra musik till Minecraft. Fuck yes, säger jag! "notch Markus Persson Woohoo! @deadmau5 wants to make music for Minecraft! Mixed in with C418's stuff? Hidden track? Trailer music? Nobody knows yet!" Hade ingen aning om att Deadmau5 satt och nördade Minecraft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2010 Köpte nyss min kopia. Några tips på hur man kommer igång lite snabbt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2010 Köpte nyss min kopia. Några tips på hur man kommer igång lite snabbt? Följ hans guider så lär du dig allt du behöver veta^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2010 (redigerad) Köpte nyss min kopia. Några tips på hur man kommer igång lite snabbt? Där har du en guide som hjälper dig att starta. Sedan kan du se alla 19 avsnitt (Ja, 19. Det kom ut ett nytt avsnitt idag/igår) för ännu mer fiffiga tips och trix. Edit: DumGiz. Redigerad 28 oktober, 2010 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2010 Jisses.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2010 Hmm hur hittar man coal snabbast och lättast? Vill ju inte direkt bunkra upp mig utan något ljus direkt liksom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2010 Hmm hur hittar man coal snabbast och lättast? Vill ju inte direkt bunkra upp mig utan något ljus direkt liksom! Pja, vet inte om det finns någon direkt taktik, men kol finns det relativt gott om. Bara att börja hugga sig runt i någon grotta. Om du inte har facklor så att du inte kan hugga långt in på grund av mörker så kan du alltid traska runt på dagtid och kolla utsidan av berg, ibland sitter det kol redan på det yttre lagret på ett berg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2010 (redigerad) Halloween Update previews! PCGAMER Indiegames Webhallen har intervjuat Notch. Redigerad 29 oktober, 2010 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 29 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2010 Drog precis hem spelet och titta på första avsnittet av det ni länkade och började spela har nu spelat 2 nätter men inte träffat på något monster? bara en massa kor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2010 Drog precis hem spelet och titta på första avsnittet av det ni länkade och började spela har nu spelat 2 nätter men inte träffat på något monster? bara en massa kor? Kolla i options så du inte spelar på "peaceful". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 29 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2010 (redigerad) Kolla i options så du inte spelar på "peaceful". Jaha ja Edit: nu fungerade det Tack Redigerad 29 oktober, 2010 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2010 http://upl.gizgiz.nu/files/mine.jpg Jääävla lång tid det tar att gräva ut ;> måste ut och leta efter mer diamanter, slösat 5 st hackor än så länge =( 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2010 Andra natten för mig nu, hittat en liten boning i ett berg, håller på att gräva mig neråt för att se vad som kan hittas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2010 (redigerad) Jääävla lång tid det tar att gräva ut ;> måste ut och leta efter mer diamanter, slösat 5 st hackor än så länge =( Jäkla nice jobbat. Jag har gått och bunkrat upp för ett litet projekt som jag tänkte göra. Har hittat ett toppenberg med ädelstenar så sprängfyllt bland stenarna att de sitter ända ut på ytterväggen. Sedan finns det vattenfall i närheten och lava i ett av de naturliga hålen jag hittat. Verkar vara ett sjukt nice berg med mycket naturliga gottigheter att frodas i. Så jag tänkte förflytta mig dit, bygga ett tillhåll och bara försöka göra det så snyggt som möjligt där borta, samt även utforska hur det ser ut inne i berget med. Redigerad 31 oktober, 2010 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 31 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2010 Uppdateringen har kommit. Är dock besviken på att alla varelser fortfarande är odödliga. Sen har han också gjort om blocken och jag upplever att spelet flyter mycket sämre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 1 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2010 Hitta precis detta? vad ska man göra med den brinnande fågeln (eller vad det är?) ? http://img534.imageshack.us/img534/7117/javaw2010110113054050.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2010 Hitta precis detta? vad ska man göra med den brinnande fågeln (eller vad det är?) ? http://img534.imageshack.us/img534/7117/javaw2010110113054050.jpg En dungeon! I kistorna fanns som du såg lite skatter, även om de oftast inte är så roliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts