ZcruweN Skrivet 22 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2010 Servern död? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2010 Servern död? Jag får inte upp den heller, så den verkar nere just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2010 Fan va den buggar :/ Upp ner upp ner.. Just nu bör den vara uppe iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2010 dubbelpost men wtf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2010 Fint jag har inte varit inne på ett par dagar, och just nu verkar servern vara nere. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2010 Fint jag har inte varit inne på ett par dagar, och just nu verkar servern vara nere. Nope, det är folk inne och bygger.. Starta om klienten ett par gånger eller starta om datorn så ska de funka ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2010 Illegal name Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2010 Illegal name Starta om klienten ett par gånger, funkar inte det så logga ut (på datorn) och logga in igen och testa, det brukar lösa det för mig av nån mysko anledning O_o Funkar inte det så.. restart? Dunno :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Typ ingen som lirar Minecraft längre, men säger det här ändå Ska iväg imorrn och kommer hem på söndag kväll, servern kommer vara nere tills dess Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Minecraft kommer och går i vågor heh, just nu har jag lagt av med liret... Mycket WoW för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 31 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Jag vill att betan ska komma snart, så man kan springa runt och bygga grottor som blir mörkare ju djupare ner man är i dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 31 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2010 Jag brukar spela men jag har en egen server där jag och några kompisar brukar bygga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 Vad hände med servern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 (redigerad) Oh right. servern är uppe igen, ny adress http://www.minecraft.net/play.jsp?server=7...b0b82925576e75e Edit: lol, vem är JohnDoe85? Var inne och skrev(byggde?) "卐 卐 STELLHELL" Redigerad 6 april, 2010 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
assburgerssyndrome Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 (redigerad) Fan va coolt Jag är rätt ny men kan du göra så att jag också kan bygga, jag har byggt ett träd, en rätt stor källlare och mitt namn på rätt många ställen i guest area ^^ //assburgerssyndrome aka LeoSwe (på minecraft) Redigerad 7 april, 2010 av assburgerssyndrome Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2010 Tänkte stänga servern i brist på aktivtet, kollade in en sista gång och det är nån som har raderat en stor del av banan under marken med actions! Ganska instressant att kolla in, man ser typ var alla har byggt under marken, ganska imponerande. Låter servern vara uppe till nån gång ikväll ifall andra vill titta (rekommenderar att ni kör med hax/wom klienten då det är ett stort område att kolla in) adress till servern: http://www.minecraft.net/play.jsp?server=7...b0b82925576e75e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2010 Tänkte stänga servern i brist på aktivtet, kollade in en sista gång och det är nån som har raderat en stor del av banan under marken med actions! Ganska instressant att kolla in, man ser typ var alla har byggt under marken, ganska imponerande. Låter servern vara uppe till nån gång ikväll ifall andra vill titta (rekommenderar att ni kör med hax/wom klienten då det är ett stort område att kolla in) adress till servern: http://www.minecraft.net/play.jsp?server=7...b0b82925576e75e Jag var inne häromkvällen och då såg guest area ut som en Schweizerost, så jag flög bara omkring lite innan jag loggade ut. Ensam var jag på servern också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2010 Jag var inne häromkvällen och då såg guest area ut som en Schweizerost, så jag flög bara omkring lite innan jag loggade ut. Ensam var jag på servern också. Kräv ett hål och titta hur det ser ut under Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2010 Kräv ett hål och titta hur det ser ut under Oj jävlar! Vad maffigt ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2010 Är mitt partyslott med tillhörande partygrotta borta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts