Flaskan Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 (redigerad) Edit: btw, hur får man fullscreen? HAAAAAX! HAHAHAHAHA! Batman ser ju ut att skita på sig! Det gjorde han också, farlig våg det där! EDIT: Kommer inte in på servern just nu, Connection Lost - Illegal Name. Redigerad 20 mars, 2010 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 Duppelpost men äh vafan! http://img694.imageshack.us/img694/4476/screenshot2010032013100.th.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 Servern helt nere nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 Servern helt nere nu eller? Nix, Gizmo restartar den ibland pga chattlagget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 Men, DC'ad =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 Stänger servern och öppnar fler slots borde bara ta nån sec tanka hax här: http://upl.gizgiz.nu/files/womclient-1.5.9.zip ''Internet Explorer cannot display the webpage'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 (redigerad) ''Internet Explorer cannot display the webpage'' http://www.worldofminecraft.com/Minecraft_...rapper_Download du maste regga dig Redigerad 20 mars, 2010 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 HAAAAAX! Det gjorde han också, farlig våg det där! EDIT: Kommer inte in på servern just nu, Connection Lost - Illegal Name. Samma sak för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 Samma sak för mig.. Jag gjorde ett nytt acc och det funkade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 (redigerad) Servern buggade ur totalt men nu är den uppe igen. Uppdaterat till en nyare version, så förhoppningsvis kanske de funkar bättre nu? :/ Laggproblemet verkar vara att ibland när folk connectar, så fuckar spelet upp. Ibland löser det sig när personen är inne, men ibland funkar inte det.. Och om spelaren blir disconnectar medans han försöker connecta så kanske det inte funkar alls.. ajja O_o Redigerad 20 mars, 2010 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 I'm in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 Måste man köpa spelet för att byta skin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 Måste man köpa spelet för att byta skin? Jepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 Nu är servern uppe igen, buggia skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 Fiii fasen. Lyckades ändra om lite i inställningar och hitta bra teckning. Fick spela en liten stund. Byggde nåt slags hus innan jag annonserade min ankomst. Check it out Och ta gärna en print på det om ni hittar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 21 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2010 Är servern nere nu eller? Hamnar bara på någon random hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 21 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2010 (redigerad) Är servern nere nu eller? Hamnar bara på någon random hela tiden Är ganska säker på att den är nere, kommer inte upp i serverlistan och att det funkar inte via Giz länk heller. Redigerad 21 mars, 2010 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 21 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2010 Gizface, fan über nice av dig att göra detta! Såg precis tråden och längtar tills servern är uppe igen Take your time to fix it though! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2010 Vad fan, det kraschade och nu får jag bara Connection Lost - Illegal Name-error. :/ Säg till nästa gång du startat om servern Giz, så får jag testa om jag kan komma in då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2010 (redigerad) Oh, ja den är uppe. Trist att MinerCPP är så buggigt, har fina features Redigerad 21 mars, 2010 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts