Boomer Skrivet 6 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2011 (redigerad) Är sjukt peppad på 1.8. Om nu detta visar vad Minecraft kommer att vara när det är release-dags, så är jag 100% nöjd över mitt beta-köp. Eller ptja, jag fick ju visserligen spelet ... men ändå! Redigerad 6 september, 2011 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 6 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2011 Är sjukt peppad på 1.8. Om nu detta visar vad Minecraft kommer att vara när det är release-dags, så är jag 100% nöjd över mitt beta-köp. Eller ptja, jag fick ju visserligen spelet ... men ändå! Haha, Minecraft har givit otrolig valuta redan nu för den hundringen jag gav i Alpha. 1.8 kommer bli så otroligt med najs! Har sett några påståenden (de jag har sett är ej officiella) som säger att 1.8 kommer att släppas den 8/9 d.v.s. på torsdag. Jag är tveksam men man kan ju alltid hoppas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2011 Notch sa ju i ena videon jag la upp på förra sidan att den första uppdateringen skulle komma "in a couple of weeks", så det är inte omöjligt att det snart är dags. Men själv skulle jag tippa på nästa vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2011 Haha, Minecraft har givit otrolig valuta redan nu för den hundringen jag gav i Alpha. 1.8 kommer bli så otroligt med najs! Har sett några påståenden (de jag har sett är ej officiella) som säger att 1.8 kommer att släppas den 8/9 d.v.s. på torsdag. Jag är tveksam men man kan ju alltid hoppas! 1.8 ska släppas i två delar? 1.8 blir creative/adventure medans 1.9 kommer inrikta sig mer på survival och det fjärde modet som jag inte kan komma på vad det är nu! Det är vad jag har förstått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 6 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2011 1.8 ska släppas i två delar? 1.8 blir creative/adventure medans 1.9 kommer inrikta sig mer på survival och det fjärde modet som jag inte kan komma på vad det är nu! Det är vad jag har förstått. Ja, så har de sagt i alla fall. Blev tydligen för mycket innehåll för en enda update, så det skulle ta för lång tid att fixa alltihop till en update. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2011 Notch hänvisar till den här sidan: http://www.reddit.com/r/minecraftfaq Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2011 Ny självminande cobblegenerator! Kommit på att servern kör 1.7.2 så därför kan vi krossa cobble mot obsidian med pistons. Vilket är najs! 10 stycken generatorer som krossar ungefär 1 block i sekunden. Kan även förlängas hur långt som helst. En 64-stack på 6 sekunder är inte så pjåkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 8 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2011 (redigerad) Haha, Minecraft har givit otrolig valuta redan nu för den hundringen jag gav i Alpha. 1.8 kommer bli så otroligt med najs! Har sett några påståenden (de jag har sett är ej officiella) som säger att 1.8 kommer att släppas den 8/9 d.v.s. på torsdag. Jag är tveksam men man kan ju alltid hoppas! Det var väl Jeb som sa det datumet! Så helt outgrundat är det ju inte men det var väl snart en vecka sedan han sa att det skulle släppas runt det datumet. Edit: För 12h sedan sa Jeb att den kommer släppas 12 sept Redigerad 8 september, 2011 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 9 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2011 :naughty: :naughty: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2011 (redigerad) :naughty: :naughty: Länk? Jag lyckades bara hitta server-klienten för 1.8 förr. Edit: Btw, du borde besöka Game Game-tråden. Redigerad 9 september, 2011 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2011 Länk? Jag lyckades bara hitta server-klienten för 1.8 förr. Edit: Btw, du borde besöka Game Game-tråden. http://assets.minecraft.net/1_8-pre/minecra ft.jar, looks legit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2011 http://assets.minecraft.net/1_8-pre/minecra ft.jar, looks legit. Thx, funkade bra förutom att spelet krashade när jag ändrade grafik inställningar i huvudmenyn. Funkade dock bra när man gjorde det in-game. Hur som helst så väntar jag nog ändå tills måndag, då uppdateringen är planerad att släppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2011 http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/308607_263991316958173_165088603515112_927362_1161346359_n.jpg Ha så kul i 1.8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2011 http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/308607_263991316958173_165088603515112_927362_1161346359_n.jpg Ha så kul i 1.8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2011 Förstår inte. Han snackar om Halloween update och sen helt plötsligt så skriver han "Enjoy 1.8" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2011 Förstår inte. Han snackar om Halloween update och sen helt plötsligt så skriver han "Enjoy 1.8" För att han helt klart ljuger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2011 För att han helt klart ljuger. Jo, det förstod jag redan efter andra stycket, men förstår fortfarande inte varför han nämner 1.8 i slutet, helt random. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 14 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2011 Minecraft 1.8 ute for real nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2011 Vad händer med Herobrine? Varför är han borta... IGEN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2011 Vad händer med Herobrine? Varför är han borta... IGEN? Vadå borta igen? Han har aldrig funnits. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts