Pixiegnom Skrivet 9 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2011 Är det inte bara om man köpte Alphan som man får fullversionen gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 9 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2011 (redigerad) Är det inte bara om man köpte Alphan som man får fullversionen gratis? Nej. Typ svårt att gå in på minecrafts hemsida? "You will also get the full version of Minecraft when it is released. Read the copyright information for more information on your purchase." Redigerad 9 juli, 2011 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2011 Ni kan ju mer eller mindre kalla min server "GTASajtens Server" Fast jag antar att det är annat folk på den också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 9 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2011 Fast jag antar att det är annat folk på den också? Några IRL vänner, blir ju så tomt om det bara är 3-4 spelare på den. Med tanke på att det inte är så många på sajten som lirar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 9 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2011 Va helt tomt när jag va inne igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2011 Nej. Typ svårt att gå in på minecrafts hemsida? "You will also get the full version of Minecraft when it is released. Read the copyright information for more information on your purchase." Hm, okej. Det var snack om det när Betan var nära release, men antar att de ångrade sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2011 Fråga till er som undrar om minecraft. Känns det inte lite dumt att behöva betala för en produkt som är under uppbyggnad och när den är helt klar, BAAAM, betala igen? Det är ju lite som att köpa mat på affären för att sedan gå ut och äta samma dag istället eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 Fråga till er som undrar om minecraft. Känns det inte lite dumt att behöva betala för en produkt som är under uppbyggnad och när den är helt klar, BAAAM, betala igen? Det är ju lite som att köpa mat på affären för att sedan gå ut och äta samma dag istället eller hur? Nu blir jag snart påhoppad av alla indie-suporters, men liksom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 Nu blir jag snart påhoppad av alla indie-suporters, men liksom... Du missar ju hela grejen om du tankar Minecraft. Du kan ju inte spela online då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 Nu blir jag snart påhoppad av alla indie-suporters, men liksom... Jag tänker lika om Skyrim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 Nu blir jag snart påhoppad av alla indie-suporters, men liksom... Haha, påminde mig precis om "hittade spelet i en buske" -tiden på Sajten Good ol' days... Nu känns det mycket lättare att bara köpa på Steam istället! Fem klick, sen har man det. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 Du missar ju hela grejen om du tankar Minecraft. Du kan ju inte spela online då. Det kan man visst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 Riktigt lamt att pirata ett spel för 45/95kr. x_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 Håller på att försöka bygga någon slags automatisk hiss med pistons men det går lite sisådär, ska jobba lite mer på det. Min tågstation gick inte så bra, har den nämligen uppe i luften och det finns inga bra sätt att bygga redstone neråt som tar upp en plats, minimum är två . Blir jävligt fult att ha massvis med pelare som innehåller redstone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 Håller på att försöka bygga någon slags automatisk hiss med pistons men det går lite sisådär, ska jobba lite mer på det. Min tågstation gick inte så bra, har den nämligen uppe i luften och det finns inga bra sätt att bygga redstone neråt som tar upp en plats, minimum är två . Blir jävligt fult att ha massvis med pelare som innehåller redstone. Powered rails och detector rails? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 Powered rails och detector rails? Vill ha en styrcentral vilken innebär en massa redstone överalllt, vill ha det under marken men det tar så stor plats att få ner det under marken (eftersom det tar två rutor att gå neråt med redstone, till skillnad mot en att gå upp) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 Vill ha en styrcentral vilken innebär en massa redstone överalllt, vill ha det under marken men det tar så stor plats att få ner det under marken (eftersom det tar två rutor att gå neråt med redstone, till skillnad mot en att gå upp) Hur gör du då? Det ska ju kunna se likadant ut åt båda hållen. Eftersom det är samma sak, bara en linje. Du har inte en bild eller två? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 Riktigt lamt att pirata ett spel för 45/95kr. x_X Man måste ju pröva det först, för att se om det är något att ha! Spendar nästan aldrig stålar på ett osäkert kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 Man måste ju pröva det först, för att se om det är något att ha! Spendar nästan aldrig stålar på ett osäkert kort. http://dl.pcgamer.com/minecraft_pcgdemo.exe You're welcome Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 Om du köper minecraft så är du ju del av en seriös community. Tankar du det så får du tampas med 12-åringar som inte vågar använda sin mamma kreditkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts