goar Skrivet 22 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2011 Det funkade alledes nyss, men sen knasade det sig igen men det var många personer på servern så det kanske var det? Jag har FireFox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2011 Det funkade alledes nyss, men sen knasade det sig igen men det var många personer på servern så det kanske var det? Jag har FireFox. Testa IE då? Och har du senaste FF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2011 Det funkade alledes nyss, men sen knasade det sig igen men det var många personer på servern så det kanske var det? Jag har FireFox. Med classic menar du infinite inventory Minecraft am i correct? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 22 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2011 http://www.facebook.com/event.php?eid=189417274433313 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 22 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2011 Hjälp, minecraft laggar på en bra dator? Har installerat om Java, halp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2011 Hjälp, minecraft laggar på en bra dator? Har installerat om Java, halp? Spelar du SP eller MP? Spelar du i webbläsaren eller har du laddat hem spelet? Har du "Fancy" eller "Fast" inne på options, på grafiken? Testa ändra där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 22 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2011 Spelar du SP eller MP? Spelar du i webbläsaren eller har du laddat hem spelet? Har du "Fancy" eller "Fast" inne på options, på grafiken? Testa ändra där. Jag har fancy och smooth och far. 4 gig ram, GTX 560 Ti och 3,2 ghz x4. Ska väl ändå gå och spela på ett spel som ser ut att vara från 1993? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2011 Jag har fancy och smooth och far. 4 gig ram, GTX 560 Ti och 3,2 ghz x4. Ska väl ändå gå och spela på ett spel som ser ut att vara från 1993? Testa byt till Fast då. Men spelar du i webbläsaren eller har du laddat hem det? dvs spelar du Minecraft Classic eller Minecraft beta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 22 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2011 Testa byt till Fast då. Men spelar du i webbläsaren eller har du laddat hem det? dvs spelar du Minecraft Classic eller Minecraft beta? Vill kunna spela på Fancy, fast känns så stelt. Nerladdat, beta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2011 Vill kunna spela på Fancy, fast känns så stelt. Nerladdat, beta. Ja, men om det inte laggar på Fast är det väll ändå bättre? Har du installerat om spelet då? Testa byt lite grafik inställningar, tex Fast, smooth och short. Laggar det fortfarande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 22 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2011 Ja, men om det inte laggar på Fast är det väll ändå bättre? Har du installerat om spelet då? Testa byt lite grafik inställningar, tex Fast, smooth och short. Laggar det fortfarande? Fasen heller att jag tänker ha short Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2011 Fasen heller att jag tänker ha short Bara för att testa såklart, om det inte hackar då så är det helt enkelt din dator som är för klen, och då får du välja på om du ska spela med hack eller spela utan hack. Mer simpelt kan det inte bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2011 (redigerad) Fasen heller att jag tänker ha short Är du dum? Testa, laggar det fortfarande? Jag försöker ju hjälpa dig, om du förstår, när du säger "Fasen heller att jag ska spela med Fast!" så hjälper det inte direkt. Laggar det inte när du spelar med fast är det ju bra? Har du testat stänga av program i bakgrunden såsom MSN/FF/IE/osv, ja du förstår? Du har ju fortfarande inte sagt om det laggar med fast och inte fancy. @ eXotic förstår exakt hur jag menar. Laggar det fortfarande med short så är det ju spelet som det är något fel på, om du klarar av att spela bättre spel.. Redigerad 22 mars, 2011 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2011 Det funkade alledes nyss, men sen knasade det sig igen men det var många personer på servern så det kanske var det? Jag har FireFox. Ladda ner det istället. Värdelöst att spela i webläsaren ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rushifell Skrivet 22 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2011 Church of the Balls of Steel. http://upl.gizgiz.nu/files/church_1.jpg http://upl.gizgiz.nu/files/church_2.jpg http://upl.gizgiz.nu/files/church_3.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2011 Fasen heller att jag tänker ha short 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 23 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2011 +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2011 +1 Sen så är det ju rätt ironiskt att just du +1'a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2011 +1 Fungerar det eller gav du upp? Lägger man ner tid på att hjälpa dig får du gärna berätta hur det går. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
goar Skrivet 24 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2011 Det funkar nu, tack för hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts