Cyper Skrivet 5 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2011 (redigerad) Det beror på att loginservrarna flyttas runt hela tiden. Mellan Amazon och den gamla. Aha.. Okej. Trodde det hade blivit något seriöst fel..Jag lyckades logga in nu. Ska börja med skyltarna till min gruva. Redigerad 5 februari, 2011 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 6 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2011 Jag och min trogna springare rider mot soluppgången! En närbild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2011 Jag och min trogna springare rider mot soluppgången! En närbild. Den där creature-modden men ogres och stuff? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 6 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2011 Den där creature-modden men ogres och stuff? Yesb0x. Den är underbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2011 Spelar ni på sotixmine? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2011 http://www.gametrailers.com/video/documentary-minecraft/710787 http://www.kickstarter.com/projects/2pp/minecraft-the-story-of-mojang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 22 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2011 http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/184989_147737071952412_100001483597487_272033_2162633_n.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2011 (redigerad) http://notch.tumblr....ecraft-beta-1-3 Redigerad 22 februari, 2011 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 22 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2011 Sängarna och Smooth Lighting är awesome! Fan vad det ser bra ut med smooth lighting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 22 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2011 Vita linjer i gräset? wtf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 25 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2011 Någon som provat iphone appen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=LWPk5zlKAEM Damn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 27 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2011 Har kört Minecraft hela helgen nästan. Har äntligen avslutat min sjukt långa järnväg som tar kanske 3-5 min att åka med boosters, har skaffat en record så att jag äntligen har användning för min jukebox (låten "cat" är skön!) och har byggt ut mitt område med odling av vete och kaktus osv. Har byggt allt på ett sjukt nice ställe med massor av höga berg, sjöar och häftiga grottor. Det finns till och med lava på marknivå lite här och där. Lägger nog upp lite screenshots imorn kanske. Minecraft är awesome! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2011 http://www.youtube.c...h?v=LWPk5zlKAEM Damn... Inte så jävla imponerande tyvärr, då det där är gjort med ett plugin. :/ 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2011 redstonia.provisionhost.com Joina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 28 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2011 Rundtur. Huvudentrén Insidan av huset Utsidan Utsiktstorn 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2011 NEEJ. Jag kommer inte in på Sotixmine längre. Är den nere? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2011 Äntligen kan jag spela Minecraft! Förstår vad folk snackar om nu! Enormt beroendeframkallande! Spenderade ca 2 hrs till att bygga ett fint litet hus med braskamin och hemlig flykttunnel! Och då är jag ändå inte reggad och kan spara. Vad är det för skillnader mellan classic och den man köper? Mer blocks givetvis, men vad annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 10 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2011 Äntligen kan jag spela Minecraft! Förstår vad folk snackar om nu! Enormt beroendeframkallande! Spenderade ca 2 hrs till att bygga ett fint litet hus med braskamin och hemlig flykttunnel! Och då är jag ändå inte reggad och kan spara. Vad är det för skillnader mellan classic och den man köper? Mer blocks givetvis, men vad annars? Survival! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2011 Äntligen kan jag spela Minecraft! Förstår vad folk snackar om nu! Enormt beroendeframkallande! Spenderade ca 2 hrs till att bygga ett fint litet hus med braskamin och hemlig flykttunnel! Och då är jag ändå inte reggad och kan spara. Vad är det för skillnader mellan classic och den man köper? Mer blocks givetvis, men vad annars? I classic har du tillgång till alla block, och kan bara lägga till och ta bort block i din värld. Bygga och pixla alltså. I Survival så börjar du med helt tomma händer, sedan skaffar du material som du kan använda till att bygga verktyg eller som recept till olika saker, det finns även djur och monster i den versionen så det gäller att se upp i mörkret. Man kan göra tusentals miljontals oändligt med saker: Fiska, ha en farm där man odlar vete, baka bröd eller tårta av veten, döda kossor för att få läder att göra armour av, mina iron för att göra bättre armour, hitta redstone som man kan göra logiska kretsar med, bygga kanoner som skjuter tnt.. Bara fantasin sätter gränserna i det här spelet, nästan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts