eminem33 Skrivet 12 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2010 http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20101211/minecraft-antrar-beta-inom-kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2010 Började lira nu igen efter ett lååångt avbrott. Generata en ny värld, sprang runt och försökte hitta ett fint ställe att bosätta mig på. Hittade ett ställe med ett lavafall på ena sidan och ett vattenfall på andra sidan, och alldeles utanför min lilla boning hittade jag en grotta. Gud vad livet äger just nu <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2010 Beta nu vafan, ingen som lirar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2010 Jag spelar lite varje dag, men då spelar jag Single Player. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 22 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2010 Jag gillar hur han trasade sönder multiplayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2010 Jag gillar att betan är en jävla lagfest... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 22 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2010 ÄR det bara för mig betan laggar som bara fan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2010 Jag gillar att betan är en jävla lagfest... ÄR det bara för mig betan laggar som bara fan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2010 Jag gillar att betan är en jävla lagfest... Jag trodde du menade lagfest som i att man samarbetade som ett lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2010 Jag trodde du menade lagfest som i att man samarbetade som ett lag. Men, men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 25 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2010 helt ospelbart nu ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2010 (redigerad) helt ospelbart nu ju Jasså? Det kom en update i förrgår som fixade det för mig iallafall. För att förbättra frameraten brukar jag sätta processorprioritet på Hög och spela i fullskärmsläge(F11). Redigerad 25 december, 2010 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 25 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2010 (redigerad) Jasså? Det kom en update i förrgår som fixade det för mig iallafall. För att förbättra frameraten brukar jag sätta processorprioritet på Hög och spela i fullskärmsläge(F11). Varför får jag inte upp den Edit: jaha ja nu ska det nog bli bättre Redigerad 25 december, 2010 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2010 Märkte nyss att min karaktär har fått en julmantel. Är det bara för mig som spelet stängs av när man trycker F11? (Fullscreen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2011 - Hur beroendeframkallande kan det vara egentligen? *köper* *spelar en halvtimme* - Oj, jävlar. Borde ha någon slags varningsskylt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2011 Stoooooooooooooor Patch igår * New addition charcoal * Note Blocks (right click to tune, trigger to play) * 15 wool dyes * A new passive water-dwelling mob (Squid), which drops the new item Ink sack * New tree types (Birch, Pine) * Reeds retconned into sugar canes. They still make paper. * A bunch of new crafting recipes * One secret useful block (Dispenser) * One secret pretty block (Lapis Lazuli) * Cake * Sugar - Crafted from Sugar Cane * Default furnaces given new look * Bones added to the drop table, exclusively for skeleton archers. * Bones can be crafted into Bone Meal. * New gray, light gray, and black sheep. Drop correspondingly colored wool. * Tools made out of wood, stone, iron, and possibly diamond have increased durability. * Gold tools can remove blocks like stone and wood much more quickly than their diamond counterparts, with the same durability and restrictions as before 1.2. * Sandstone * Spiders can climb up walls. * Mob Spawners again show a rotating model inside of what they spawn. * Wheat Seeds might be harvested more often when plowing grass blocks. * Included the FastRender mod by Scaevolus [2]. (Source: [3]) * Screenshots can be taken using the F2 key without having to first hold down the F1 key. Bugfixes: * Paintings work in multiplayer * Disconnecting while riding no longer keeps the player in the world * A bunch more state is properly synched in multiplayer * Included PowerPC color and audio fixes by Scaevolus. * Fixed a horrible chunk reload loop in singleplayer * Fixed most lighting bugs in newly generated SMP maps * Falling sand behaves better in SMP * Fixed a few crash on load level bugs * Jack-O-Lantern now has correct tooltip. * Sheep now visibly lose their wool when hit in SMP. Kom även en mindre idag * Fixed various blocks acting really weird when placed (rails, torches, and more) * Optimized performance * Added a new painting that was not added in version 1.2 * Reduced spawn rates a bit * Fixed a whole pile of lighting bugs * No more ghosts at night * Added a temporary fix to get rid of chunk visibility errors [1] * Quote in Main Menu returned to normal. (No longer constantly shows the quote "Finally beta!") Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2011 Tycker inte alls om att spindlar kan klättra på väggar och staket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2011 Guys, jag hittade nyss det mest freakigaste någonsin som har med Minecraft att göra http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=35&t=29828 Kolla in tråden, vad tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2011 Guys, jag hittade nyss det mest freakigaste någonsin som har med Minecraft att göra http://www.minecraft...hp?f=35&t=29828 Kolla in tråden, vad tror ni? Notch har sagt att det är fake, men det är ändå lite obehagligt att sitta och läsa om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2011 Guys, jag hittade nyss det mest freakigaste någonsin som har med Minecraft att göra http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=35&t=29828 Kolla in tråden, vad tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts