kicken Skrivet 19 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2010 Har du fått mus nu? Hahaahahahahaha! Jag tänkte på någonting helt annat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2010 (redigerad) Adress till server? gtasajten.dyndns.org eller 88.83.40.15 Hej jag postar om adressen så jag slipper bläddra bak en sida varje gång jag ska joina. :3 Redigerad 20 november, 2010 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2010 (redigerad) Hahaahahahahaha! Jag tänkte på någonting helt annat... Det var lite det som var meningen med mitt mussökande. Adress till server? gtasajten.dyndns.org eller 88.83.40.15 Hej jag postar om adressen så jag slipper bläddra bak en sida varje gång jag ska joina. :3 -Je8Lbn9e5A Hahahah! Vilken jävla djurkarusell, jag visste inte ens om att kor kunde sitta i vagnarna. Redigerad 20 november, 2010 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2010 (redigerad) Tydligen kan får också åka Redigerad 20 november, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2010 Jag stänger ner servern nu tills jag vaknat igen. Datorn får vila lite med andra ord. Kan inte lova någon tid, men till 13:00 skulle jag tro att den dyker upp senast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2010 Jag stänger ner servern nu tills jag vaknat igen. Datorn får vila lite med andra ord. Kan inte lova någon tid, men till 13:00 skulle jag tro att den dyker upp senast. Mjo det kan nog vara bra, det laggade förjävligt när jag var inne sista vändan. Jag lyckades inte ens svara på det du skrev, så jag loggade ut, och inte var du inne på msn heller. Så jag kunde inte förklara varför jag lämnat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2010 (redigerad) Mjo det kan nog vara bra, det laggade förjävligt när jag var inne sista vändan. Jag lyckades inte ens svara på det du skrev, så jag loggade ut, och inte var du inne på msn heller. Så jag kunde inte förklara varför jag lämnat. Jag tror det berodde på att det var igång typ 6-7 iexplore.exe processer, och alla drog runt 60 000 KB i arbetsminne. Och Java.exe som låg på runt 1 000 000 KB. Samt JavaW.exe som snittade 700 000 KB Nu är den uppe iaf! gtasajten.dyndns.org 88.83.40.15 Redigerad 21 november, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2010 Jag tror det berodde på att det var igång typ 6-7 iexplore.exe processer, och alla drog runt 60 000 KB i arbetsminne. Och Java.exe som låg på runt 1 000 000 KB. Samt JavaW.exe som snittade 700 000 KB Nu är den uppe iaf! gtasajten.dyndns.org 88.83.40.15 Wooooh! Äntligen! *Loggar in* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2010 (redigerad) Jag kommer ta ner servern en timme ungefär pga felsökning. Något är det som inte stämmer när man får bungylag och fördröjningar i chatten hela tiden. ----------- Edit: Skulle någon vänlig själ kunna gå in på servern och testa om allt fungerar som det ska? Jag har gjort lite clean up m.m, så det borde fungera nu. Redigerad 21 november, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 22 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2010 Det här var rätt kul: När jag kom dit hade tydligen lava runnit ut ur ett berg och antänt träden eller något, så hela dalen stod i lågor. Rätt användbart dock då djuren som går omkring där droppar en del grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2010 Skogsbrand suger. Funkar dock ypperligt om man har ett kalhygge som man har omringat och bara vill elda upp alla jävla löv som är ivägen hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2010 Som jag trodde. Utan några förändringar i varken mjukvara* eller hårdvara så har servern börjat bugga oerhört. * Det enda jag skulle kunna misstänka är MCAdmin som kör typ 5 uppdateringar om dagen. Så tills det är stabilt igen så får servern tyvärr vara nere. Orkar inte fortsätta sitta och vakta den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 26 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2010 Lever Bettan nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 26 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2010 Hur gör man verktyget som han starta elden med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 26 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2010 Hur gör man verktyget som han starta elden med? Flint and Steel heter det. Här är en lista med alla crafting "recept" i hela spelet: http://www.minecraftwiki.net/wiki/Crafting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 26 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2010 Flint and Steel heter det. Här är en lista med alla crafting "recept" i hela spelet: http://www.minecraftwiki.net/wiki/Crafting Tack Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2010 Lever Bettan nu? Jag ska gå å uppdatera och köra igång servern så får vi se hur det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2010 Jag ska gå å uppdatera och köra igång servern så får vi se hur det funkar Ska tydligen kommit ny update till servern, mobs och critters ska funka ordentligt nu, så det blir att köra survival multiplayer ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 2 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2010 (redigerad) Kom på nu att spelet är i enbart alpha just nu. Om man köper spelet nu, vad händer när betan eller hela spelet släpps. Måste man köpa om det då tro? Edit: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/spela/article8210456.ab Redigerad 2 december, 2010 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2010 Hela grejen är ju att du ska köpa spelet till 50% rabatt nu i alphastadiet. Om du väntar får du betala fullpris i beta/realease. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts