Mark Skrivet 16 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 Jag frågar åt en vän. Min vän vill väldigt gärna sitta och prata på Skype, men av någon konstig anledning så spelas allt ljud upp från datorn (musik, spel, folk som loggar in/skriver på MSN) ut på skype väldigt hög volym. Det blir tydligen så även om micken inte är ikopplad. Är det någon inställning som kruppar? Hur löser man detta? Min vän använder XP. Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 (redigerad) Har han checkat inställningarna? Lite olika ställen det kan vara fel på, t.ex. i Skype http://upl.gizgiz.nu/files/skajp.jpg eller också i windows xp's ljudhanterar grej.. Högerklicka på ljudikonen nere till höger, välj.. inspelningsalternativ eller liknande, se om Stereomix finns med i listan, gör den det så ta och Mute'a den. Annars kan de också vara nått ljudprogram han har som fukkar det, men checka de jag sa Redigerad 16 mars, 2010 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts