xstreem Skrivet 16 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 Får jag rösta? Jag är nämligen ganska säker på en av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 Får jag rösta? Jag är nämligen ganska säker på en av dem. Alla utom du får rösta Xstreem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 Får jag rösta? Jag är nämligen ganska säker på en av dem. Nä, vi fryser ut dig Självklart får du rösta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 Anledningen till frågan var väl ändå att han själv är en av rösterna, vilket gör det hela klurigare? Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 Gof nämnde att vi som är med i tävlingen också får vara med och gissa, fast bara efter ungefär 9 gissningar så att våran plats inte blir alltför synlig if ya know what i mean! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 Gof nämnde att vi som är med i tävlingen också får vara med och gissa, fast bara efter ungefär 9 gissningar så att våran plats inte blir alltför synlig if ya know what i mean! Så uppfattade jag det också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 17 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2010 1. Xstreem 2. Vice 3. Renard 4. Zcruwen 5. Joe dirt 6. Henkibojj 7. Gizmo 8. Gof 9. RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2010 (redigerad) Hahaha vilken soft dialekt 1:an och 4:an har. 1. Xstreem 3. Renard 5. gof 8. Joe dirt Redigerad 17 mars, 2010 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2010 När är tävlingen slut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2010 hörni, det är dålig aktivitet här, gissa mer vafan! D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2010 När är tävlingen slut? Lite när jag känner för det! Lutar åt måndag, en vecka låter ganska bra. Kan bli senare eller tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2010 1. Joe Dirt 2. Vice 3. Zcruwen 4. Godfather 5. RavenE 6. GiZmo 7. Henkibojj 8. xstreem 9. Renard Kul grej, men förbannat svårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2010 1. Xstreem 2. Henkibojj 3. Joe dirt 4. RavenE 5. Gof 6. Zcruwen 7. Gizmo 8. Renard 9. Joe dirt Jag röstar nog likadant som Axel, för att vara på den säkra sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2010 Bah, blev inte så roligt det här, ändå. Aja, ni deltagare är fria att säga vilka ni var! 8D Undrar vem som fick mest rätt. Jag var nummer 5. hehehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2010 #4 här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2010 (redigerad) #1. Tweak, om jag säger "wtf??" betyder ju inte det att du har fel, direkt Redigerad 23 mars, 2010 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2010 (redigerad) Bah, blev inte så roligt det här, ändå. Problemet med den här "leken" är/var att man inte har något att gå på, utan det blir mest ett vilt gissande. Är man dessutom, som jag, europeisk mästare i att vara dålig på att identifiera dialekter m.m. så gör det inte saken lättare. Men idén var najs! edit:Den påminner ju lite om den där Gissa Forumiten-leken iofs. Redigerad 23 mars, 2010 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2010 Jag var nr 9! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2010 Två rätt än så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2010 Nr 3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts