Gof Skrivet 15 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2010 (redigerad) Då var det dags att gissa vem som är vilken forumit, dolt bakom en förbannat finurlig mening (nja, det första som kom till mitt huvud) i det här YouTube-klippet dårå. Ni kan gissa hur fan ni vill, rent sagt, dock kan ju ni som var med försöka undvika att vara dom nio första som svarar och så kan alla andra lista ut svaren genom att kolla på era. YouTube-klippet processeras just nu, och bör vara uppe vilken minut som helst om du läser det hära runt 23:02. Har du bråttom, eller om klippet vägrar funka, gå in här. http://www.youtube.com/user/mINDFUCKsimon?feature=mhw4 så funkar det med en gång. http://www.youtube.com/watch?v=a2EKeYNsnDk Dom deltagande var alltså: Gof Henkibojj Zcruven Renard Gizmo Xstreem Joe dirt RavenE Vice --------------------------- 1: SimonJ är inte bara en härlig snubbe, han gillar Mötley Crüe också 2: Jaså det var du som släppte dig, jag trodde det var katten som hade ont i magen 3: Att accelerera med en bil, det är väl inte svårt, att stanna innan man klipper benen på en älg, det är svårt. 4: Ursäkta, om jag vill komma hem till Kebab, ska jag ta vänster i rondellen då? 5: Jag sa inte att det skulle vara enkelt, men det är då fan inte svårt iallafall 6: Din bror till fähund ska genast möta mig på gårdsplanen! 7: Men min goda herre, jag har ju bara tagit på mig en annan tröja 9: Vet du var det finns en affär där man kan köpa batiktröjor? Gissa på! Redigerad 16 mars, 2010 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2010 (redigerad) Varför står inte jag med i listan över deltagare? Redigerad 15 mars, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2010 Varför står inte jag med i listan över deltagare? För att jag helt enkelt kopierade/klistrade in från förra tråden, glömde att jag inte hade skrivit upp alla. Förlåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2010 För att jag helt enkelt kopierade/klistrade in från förra tråden, glömde att jag inte hade skrivit upp alla. Förlåt! No problemo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2010 Nr 2 låter farligt likt Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2010 Nummer 1 känns av någon anledning jävligt Henkibojj? 9. Weener? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2010 (redigerad) Nummer 1 känns av någon anledning jävligt Henkibojj? 9. Weener? Vad i helvete Så låter jag inte ens i närheten. jag fick ju inte ens ställa upp. 1. Henkibojj 2. Vice 7. GiZmo? (tyckte jag hörde en kåthet i rösten) 8. Xstreem 9. Renard Redigerad 15 mars, 2010 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2010 Vad i helvete Så låter jag inte ens i närheten. jag fick ju inte ens ställa upp. 1. Henkibojj 2. Vice 7. GiZmo? (tyckte jag hörde en kåthet i rösten) 8. Xstreem 9. Renard Haha, ajdå. Tänkte bara att rösten lät vuxen vilket även din gör, så Renard känns som ett bra svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2010 Det tar jag som en komplimang, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 (redigerad) Nummer 1 känns av någon anledning jävligt Henkibojj? Wtf? Redigerad 16 mars, 2010 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 (redigerad) 1. Henkibojj 2. GiZmo 3. RavenE 4. Gof 5. ZcruweN 6. Vice 7. Joe Dirt 8. xstreem 9. Renard 2, 8 och 9 är de enda jag är säker på. Resten chansade jag. Redigerad 19 mars, 2010 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 16 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 1. Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 7. Henkibojj? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 16 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 7. Joe Dirt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 16 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 (redigerad) 1. ZcruweN? Redigerad 16 mars, 2010 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 16 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 3. RavenE, om jag inte misstar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 16 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 1. Xstreem 2. Henkibojj 3. Joe dirt 4. RavenE 5. Gof 6. Zcruwen 7. Gizmo 8. Renard 9. Joe dirt Det är lugnt, ni kan använda mitt som facit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 16 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 1. Xstreem 2. Henkibojj 3. Joe dirt 4. RavenE 5. Gof 6. Zcruwen 7. Gizmo 8. Renard 9. Joe dirt Det är lugnt, ni kan använda mitt som facit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 Gof btw, du har missat att skriva den åttonde meningen i förstaposten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 Haha, ajdå. Tänkte bara att rösten lät vuxen vilket även din gör, så Renard känns som ett bra svar. Tackar ödmjukast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts