Carle007 Skrivet 14 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2010 När jag försöker komma in på multiplayer från mobilen står det att jag måste va Connected till windows live. Jag har ingen aning hur man fixar detta men det verkar som att jag redan är inne på windows live för det kommer upp "Username" has signed in när jag startar GTA IV :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joelpettersson Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 Tryck på "Home" och se ifall det står "Connect to live" om det gör det så tryck på det, sen kommer spelet uppdatera, vänta tills det är klart, sen kan du spela! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2010 Tryck på "Home" och se ifall det står "Connect to live" om det gör det så tryck på det, sen kommer spelet uppdatera, vänta tills det är klart, sen kan du spela! Om han har en pirat version av IV så kommer han inte kunna connecta till Live utan endast offline om han nu lyckas connecta till online med en piratversion så kommer han få upp en ruta som står invalid cd key. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2010 Om han har en pirat version av IV så kommer han inte kunna connecta till Live utan endast offline om han nu lyckas connecta till online med en piratversion så kommer han få upp en ruta som står invalid cd key. Varför tar du alltid för givet att alla som har GTA IV har en piratkopia av spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts