Vincere Skrivet 30 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2002 Jag kommer inte ihåg vem uppdraget e för, men det e ett bilrace man ska ställa upp i. Grejen e bara att det e så jävla svårt o klara. Hur f*n ska jag fixa detta ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zaibatzu Skrivet 30 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2002 Jag har lösningen. Köp en ratt!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2002 Är det racet med el burro på första banan??? isåfall vänta med det tills du har kommit till nästa bana där det finns bättre bilar, man måste inte heller göra updraget Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rohzcak Skrivet 30 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2002 Jag lyckades klara det med en av maffians Sentinel-bilar. Taktiken var att ligga bakom de andra i första kurvan där de kraschade med en lastbil, då var det bara att smita förbi, sen lyckades jag behålla ledningen resten av loppet. Nämnas bör att det var ungefär det 15:e försöket, men övning ger färdighet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vincere Skrivet 30 maj, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2002 Man kan väl inte använda ratt till Gta? Jag har en Logitec i så fall Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vincere Skrivet 30 maj, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2002 Nej nej nej, jag klarar fortfarande inte det där förbannade jävla racet .... gud va svårt .... kan man inte bara hoppa över det där ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vincere Skrivet 31 maj, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2002 Mwa hah jag fixade det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rohzcak Skrivet 31 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2002 Posted on May 31 2002,05:51 Oj, det blev en lång natt ser jag. Själv sitter jag fortfarande med den där förbannade porrtidningsinsamlingen. Har kommit fram till slutet av banan en gång, men när jag med våldsam kraft brakade in i den stulna vanen för att mosa tjuven voltade jag med bilen, som givetvis måste användas för att köra tillbaka tidningarna till affären. Gissa om jag svor... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 31 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2002 Äh, det är väl inte så svårt... Bara att ta en hyfsat snabb bil. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2002 man behöver inte köra racet för att koma vidare!!! Jag gorde inde det och jag är på andra banan!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rohzcak Skrivet 31 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2002 Yes! Där satt porrtidningsuppdraget på 60:e försöket (eller nåt sånt). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vincere Skrivet 31 maj, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2002 Jag försökte göra porrtidnings uppdraget men det var ju nästan löjligt svår Jag tror dock inte att man behöver jobba för Diablos. Just nu jobbar jag för Salvatore, lite roligare uppdrag där Jag skulle köra hans dotter till någon fest, men sen kom snuten o skulle göra en "drug bust" lmfao va skoj Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rohzcak Skrivet 31 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2002 Nej, behöver ju inte göra alla sidouppdrag, men jag hade tänkt klara alla uppdrag i spelet så att jag får valuta för pengarna. Tycker att glassbilsuppdraget för diablos var jävligt kul. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 31 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2002 Yes! Där satt porrtidningsuppdraget på 60:e försöket (eller nåt sånt). Hehe, det där lär ha tagit lite tid Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rohzcak Skrivet 31 maj, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2002 Tre dagar, till och från... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 5 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2002 Jag försökte med cheetah först, men misslyckades, sen körde jag med patriot och klarade det hur lätt som helst. Så mitt tips är....PATRIOT. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 jag klarade de med en banshee Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 jag klarade de med en banshee Lite onödigt att ndra upp en nästan 1 år gammal tråd. Men jag använde Kuruman. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 Nej, behöver ju inte göra alla sidouppdrag, men jag hade tänkt klara alla uppdrag i spelet så att jag får valuta för pengarna. Tycker att glassbilsuppdraget för diablos var jävligt kul. Är ni inte ganska väldigt mycket utanför ämnet nu?? Träning ger färdighet, skaffa bara en tillräckligt snabb bil, fast nu har du ju redan klarat det, så denna topicen borde stängas Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts