Renard Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 Hej! Jag letar efter ett program som kan konvertera WAV filer till RAR. Det enda jag hittar är program som kan konvertera RAR till andra filtyper. Någon som kan hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 Eh.. till rar? ett rar-akriv? Winrar isf :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 Oj, Renard... allvarligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 I lol'd Du förstår, Renard, att RAR är som en portabel mapp du kan skicka runt till alla dina kära vänner. Så, tanka hem Winrar om du vill göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 Fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck Jag är inte bra på datorer! Fy fan... Tack för svar i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts