Halo Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 I've got a huge problem. Jag är en av dom som inte kan köra bil utan musik, och radio räknas inte. Nu är det såhär, vi har en Volvo V70, den har original-stereo i och den känns i stort sett omöjlig att byta ut då den sitter i panelen. Stereon vägrar att köra brända skivor, gamla, nya, olika märken, alla. Inga fungerar. Finns det något man kan lösa detta på eller får jag helt enkelt bita i det sura äpplet och enbart köra köpta skivor i den? //Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 Hur bränner du skivorna? Lägger in mp3'orna direkt eller bränner du som en musik-cd? (med hjälp av typ windows media player) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 Hur bränner du skivorna? Lägger in mp3'orna direkt eller bränner du som en musik-cd? (med hjälp av typ windows media player) Som musik-cd. Det är ingen mp3-stereo så en skiva med mp3-filer har jag inte ens provat . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 Min tar CD-R men inte CD-RW, kanske samma mer din. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 Min tar CD-R men inte CD-RW, kanske samma mer din. Japp, även fabrkatet kan göra skillnad har jag märkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2010 Min tar CD-R men inte CD-RW, kanske samma mer din. Har endast provat CD-R av alla slags märken hittills. Ska prova med en CD-RW och se om det blir någon skillnad . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2010 Annars får du se det som ett sätt att bidra till artisten så denne får viljan att skapa mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 14 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2010 Annars får du se det som ett sätt att bidra till artisten så denne får viljan att skapa mer! w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2010 Annars får du se det som ett sätt att bidra till artisten så denne får viljan att skapa mer! Dock kan man ju köpa musik och vilja blanda på en bränd CD. w0rd För helvete.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 14 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2010 Annars får du se det som ett sätt att bidra till artisten så denne får viljan att skapa mer! Om man inte är sugen på att köpa en skiva för varje låt man vill ha, vad gör man då? Är som sagt inte så sugen på att byta skiva så fort man vill höra "nästa" låt. I övrigt så går det ju faktiskt att köpa mp3-filer också . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2010 Testa att bränna CD-skivan med jättelåg hastighet, minns att det funkade på någon stereo som jag hade när jag var mindre. Med den stereon så funkade även ibland 650 mb-skivor när 700 mb-skivor inte fungerade, vet inte om dom finns kvar, men det kan också testas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2010 Testa att bränna CD-skivan med jättelåg hastighet, minns att det funkade på någon stereo som jag hade när jag var mindre. Med den stereon så funkade även ibland 650 mb-skivor när 700 mb-skivor inte fungerade, vet inte om dom finns kvar, men det kan också testas! Good point there! Kunde inte spela mina brända skivor på en äldre stereo jag hade en gång, men kunde spela äldre brända skivor, brända i en äldre brännare med lägre hastighet. Är det en kombi kasett- och cd-spelare finns det också att skaffa "elektro-magnet"-band kasetter, som man kan koppla till MP3-spelaren. Ljudet överförs direkt från mp3 spelaren till kasetten som radion lyssnar av. Vet inte dock var man får tag på dessa kasetter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2010 Good point there! Kunde inte spela mina brända skivor på en äldre stereo jag hade en gång, men kunde spela äldre brända skivor, brända i en äldre brännare med lägre hastighet. Är det en kombi kasett- och cd-spelare finns det också att skaffa "elektro-magnet"-band kasetter, som man kan koppla till MP3-spelaren. Ljudet överförs direkt från mp3 spelaren till kasetten som radion lyssnar av. Vet inte dock var man får tag på dessa kasetter. Har för mig att syrrans kille har en sån. Gissar på att han köpte den på teknikmagasinet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 18 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2010 Om inte annars finns det väl sånahär FM-överförare så du kan skicka ut låtarna i FM-signaler sen bara knappa in rätt signal på stereon och rocka lös? iZound FM-sändare@Teknikmagasinet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts