Tweak Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 Tjena, När jag sätter på min dator startas ett antal program automatiskt, typ Msn, Daemon Tools osv. Hur bestämmer man vilka som gör det och vilka som inte gör det? Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 Start>Kör>Msconfig>Startup och välj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 Start>Kör>Msconfig>Startup och välj Tack! Vilka bör man ha markerade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 Det beror på vad som finns i listan WTF, kan inte skriva i ADD Reply, måste ta fast reply :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 Tack! Vilka bör man ha markerade? Det är lätt att glömma av vissa program som tidigare legat i autostarten men annars är det bara antivirusprogrammet som jag personligen tycker ska ligga på autostarten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts