Henkibojj Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Kapow! Skickat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 Min PM box är tom så jag har inte fått nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 Jag vill vara med, är det försent nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 Jag vill vara med, är det försent nu? Blir inte svårt att gissa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 (redigerad) Jag har skickat ett vykort till Gof Hoppas att det funkade med min RAR fil nu Redigerad 12 mars, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2010 Jag har skickat ett vykort till Gof Hoppas att det funkade med min RAR fil nu Min funkade inte. Får 404 på båda?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2010 Min funkade inte. Får 404 på båda?! Upload complete stog det för mig! Gof, har det funkat eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2010 Upload complete stog det för mig! Gof, har det funkat eller? Stod det för mig med. Men när jag själv klickade på länken blev det 404 Har du provat din länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2010 Laddade upp på fuskbugg, funkade bra där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2010 Stod det för mig med. Men när jag själv klickade på länken blev det 404 Har du provat din länk? Jag fick ingen länk alls! Ska prova fuskbugg imorrn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2010 Jag fick ingen länk alls! Ska prova fuskbugg imorrn! Hur skall Gof kunna kolla om den funkar om du inte fått en länk? Han kan ju inte googla efter ditt ljudklipp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2010 Ger ett gäng eftersläntrare fram tills imorgon förmiddag på sig, sedan är det stopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2010 Oh, crap, rite. Forgot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2010 Latheten bedrar... Jag drar mig nog ur det här. Åtminstone den här 'rundan' iaf... Lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2010 Så ja, inskickat.. Höll fan på att ge upp, alla sätt att spela in på failade, gick igenom 2 mikrofoner, min kamera och min mobil innan jag hittade en till mic som lyckligtvis funkade bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2010 Hur skall Gof kunna kolla om den funkar om du inte fått en länk? Han kan ju inte googla efter ditt ljudklipp. Eftersom jag använde gizgiz så trodde jag att det funkade som julsångtävlingen vi hade förra året, att vi laddar upp ljudklippet och att bara Gof kan komma åt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2010 Vart var det man skulle ladda upp filen? Råkade radera gof´s pm. =/ Fuskbugg kommer jag inte in på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2010 Vart var det man skulle ladda upp filen? Råkade radera gof´s pm. =/ Fuskbugg kommer jag inte in på. upl.gizgiz.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2010 upl.gizgiz.nu Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 16 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 (redigerad) nvm, såg nu gissningstråden.. :E Redigerad 16 mars, 2010 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts