Gof Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 (redigerad) Gissa forumitens röst. Helt enkelt, grupp med forumiter anmäler sig, alla får spela in när dom säger en mening, gissa vem som är vem. gogogo ------------------------- Så här enkelt kör vi. Jag är lite smått sugen på att höra hur ni låter. Så, vi ska ha en liten lek/tävling. (priset lär bli tre tuggummin som kan hämtas ut på ICA i Kvikkjokk när det passar vinnaren!) Hur går det till? Ni anmäler er. Alla som är anmälda kommer att få en mening att säga (olika för alla, eller samma för alla? Vad tycker ni?) som ni sedan ska spela in. Filen skickar ni till mig, jag tar och lägger upp allting på YouTube så att vi ska slippa ladda ner en .wav-fil för varje deltagare (så vill du inte finnas på YT bör du inte vara med) Då kör vi. Deltagarlista: gof Henkibojj Zcruven Gizmo Logiken Joe dirt Troxie Silentviper Vickex RavenE Redigerad 11 mars, 2010 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 I'm in on this! Låter skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 I'm in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 I'm in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 BRING IT ON! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Me me me I want I want! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Jarrrrrrå, ni är med hela drösen. Stänger anmälningarna på... söndag. Eller blir det för lång tid? (olika för alla, eller samma för alla? Vad tycker ni?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 (redigerad) Im in yo "(olika för alla, eller samma för alla? Vad tycker ni?) " Olika för alla, om du orkar. Redigerad 11 mars, 2010 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Visst kan försöka bidra med nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 I'm in... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 (redigerad) I'm in... "Wee-ll... *huff* since you put it that way, I'm in." Redigerad 11 mars, 2010 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Sign me up! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Jag vill vara med och leka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Anmälningsstopp klockan 22 ikväll, sedan får ni under helgen på er att spela in så lägger jag upp allting på måndag. Orkar inte redigera förstaposten mer, men alla som skriver i tråden kommer med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Skickar du texten vi ska läsa via PM eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Skickar du texten vi ska läsa via PM eller? Jajamensan, då det blir olika för varje person så är det lite för lätt om jag basunerar ut någonting i stil med "JA, HENKI, DU SKA LÄSA FÖLJANDE; I Linköping skiner solen mer än vad den gör på Umbertos balkong" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Skriv upp mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Jag är på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Jajamensan, då det blir olika för varje person så är det lite för lätt om jag basunerar ut någonting i stil med "JA, HENKI, DU SKA LÄSA FÖLJANDE; I Linköping skiner solen mer än vad den gör på Umbertos balkong" Damn straight, vill ni ha den där på östgötska eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Alla bör ha fått sitt PM nu. Där står det vad ni ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts