ZcruweN Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Jag har en Peavey Vypyr 75 förstärkare. Och på förstärkaren finns det usb ingång som ska till datorn. Nu har jag äntligen införskaffat en sån kabel och letar efter något program till datorn där man kan leka runt med gitarr effekter! Helst något gratis (om det nu finns!) Kanske hör bättre hemma i D&T forumet, men eftersom det handlar mer om Musik valde jag att posta här! Så har ni något tips eller så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Jag använder programmet som följde med min Line 6 UX1, det heter Pod Farm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Hitta ett program vid namn REAPER Efter massa trixande fick jag det att fungera ihop med min förstärkare MEN.... När jag spelar och kör att jag ska höra via lurarna från datorn är det delay som fasiken på gitarren. Jag drar ett ackord, 1 sekund senare kommer ackordet... liek wtf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts