eminem33 Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Då är det så att det var något sär i steam gtasajte gruppen som länka till http://store-steampowred.99k.org/ och nyfiken som jag var, så var jag absolut tvungen och prova även ifall jag redan har köpt spelet... ca 15 minuter seare loggas jag ut från steam och de kommer en skylt där det står att jag har loggats in på en annan dator panik som fan o logga in igen men då var det redan försent. Men att få tillbaka steam kontot är ju relativt enkelt. Han tog även mitt hotmailkonto som jag hade samm lösenord på. Och hittar absolut ingen stanns där man faktiskt kan kontakta supporten? ska det vara så fittigt att jag måste göra ett nytt konto och ändra på alla jävla sidor mm förlåt ifall det blev lite flummigt men vart lite sur -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Byt lösenord bara. Ta "glömt lösenord" och svara på det de begär så ska du se att du får bytt lösenord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 (redigerad) Denna tror jag ska funka! Edit: Prova det Henki skrev, om inte det funkar kontaktar du dom via länken jag postade! Redigerad 9 mars, 2010 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 9 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Denna tror jag ska funka! Edit: Prova det Henki skrev, om inte det funkar kontaktar du dom via länken jag postade! tack så himla mycket :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Då är det så att det var något sär i steam gtasajte gruppen som länka till http://store-steampowred.99k.org/ och nyfiken som jag var, så var jag absolut tvungen och prova även ifall jag redan har köpt spelet... ca 15 minuter seare loggas jag ut från steam och de kommer en skylt där det står att jag har loggats in på en annan dator panik som fan o logga in igen men då var det redan försent. Men att få tillbaka steam kontot är ju relativt enkelt. Han tog även mitt hotmailkonto som jag hade samm lösenord på. Och hittar absolut ingen stanns där man faktiskt kan kontakta supporten? ska det vara så fittigt att jag måste göra ett nytt konto och ändra på alla jävla sidor mm förlåt ifall det blev lite flummigt men vart lite sur -.- Men snälla nån, är du så jävla blåst att du går på det där? http://store-steampowred.99k.org liksom, skickar det absolut inga signaler? Nog för att du var nyfiken, men för fan.. Lite vett måste du väl ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Vad är det för sida? Vågar man besöka den bara för att se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Vad är det för sida? Vågar man besöka den bara för att se? Säker sida att besöka så länge du inte loggar in på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts