DizzY Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Tja, har varit i nästan alla spel butiker i malmö nu och frågat om dom fått ngn release datum på Episoderna för ps3. och dom har inte ens ett datum eller månad i vissa fall! dom flesta säger att dom "hört" i mars, men inget 100%? e där någon som fått ett riktigt svar på att de verkligen kommer ut då? (ifrån en butik alltså!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Står 30 Mars på den officiella hemsidan, så det borde stämma. Fast spel brukar väl inte släppas samtidigt i USA och Europa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Hoppas de släpps på Steam! Jag kan nog tänka mig att köpa TBoGT igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 Spelbutiken brukar kunna leverera på release och där står det 2/4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 Spelbutiken brukar kunna leverera på release och där står det 2/4. Så vitt jag vet släpps alla R*s spel, eller iaf alla GTA-titlar på samma datum världen över... Och i Take Two's senaste rapport för första fjärdedelen av 2010 (fiscial) så är releasedatumet fortfarande 30/3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts