Maimstream Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 Nej. Men jag gör det aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 Nja, vet faktiskt inte. Är ganska säker på att jag bara har gråtit fem gånger de senaste sju åren (innan dess har jag ingen koll). En av de gångerna (den senaste) var offentligt på en pizzeria här i staden... Fast jag var ju full så det var nog därför, har svårt att tro att jag skulle börja gråta offentligt annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 "Jag har svårt för att gråta både offentligt och när jag är ensam" Gråter riktigt sällan, kan inte komma på när det var sist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 Gullig tråd Ja brukar få random glädjerus ibland och då kan jag bli tårögd. Och mer gråta efter att jag inte fått ut min ilska, lite svårt att få ut den när den kräver att man skall ta livet av någon person ibland. Dödsfall och sånt skit ger jag någon tår, och försöker komma över. Dock, har aldrig kännt att jag behövt gråta offentligt. För övrigt hatar jag att snacka med personer som ringer och gråter och känner ett extremt obehag att snacka med personer som gråter överlag. Jag får ett litet ilske rus och kan ibland stå tyst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts