Saleen Skrivet 6 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2010 JAAA MEN WINDOWS KRASHAR ALLTID - AA NAE MEN DU KAN JU INTE SPELAR NÅGRA SPEL - NAE MEN BÅDA NI ÄR DUMMA I HUVUDET OCH FATTAR INGENTING..... Ja, vilket operativsystem anser ni vara det bästa, och varför? Vad gör just DITT val till det bästa? Vad är det dem andra inte FATTAT? Gott folk.... DISKUSSION! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2010 Windows Vista. Aldrig krånglat. Snabbt, smidigt och fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 6 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2010 Windows 7. Väldigt stabilt och hittills har det inte gått fel. En Mac med OSX känns dock väldigt spännande och skulle nog ha köpt en om man bara hade pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 6 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2010 Jag kör med gamla sköna Windows XP, Vista hatade jag och Windows 7 har jag inte testat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2010 Mac OSX. Ångrar inte en stund att jag gick över till Mac! Lite småsaker som var knepiga i början såklart, men nu är det kärlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2010 (redigerad) Ubuntu = Linux? Win7, thats how i roll Varför? En del bra nymodigheter, att kunna använda alla mina 4gb är en av de större anledningarna till att jag inte kör XP (XP x64 har jag testat, ostablit skit), varför inte vista? I början var vista SUUUUUUUUUG, kanske är bättre nu men orka bry sig, Win7 ftw. Varför inte linux? Spel, onödigt jobbigt, samt att alla andra kör windows, bara extra jobb att gå mot strömmen. Varför inte OSX? Money, spel, gå mot strömmen. Hade jag har pengarna skulle jag nog köpt en ändå och dual-bootat med Win7 Redigerad 6 mars, 2010 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2010 (redigerad) Vista (bra dator) och Debian (dålig dator). Varför Vista? Betald licens, spel samt "enkelt". Varför Debian? Relativt enkelt, "minimalt" - bootar till skrivbordet på ~30 sek vs winxp 2 min, roligt att lära sig något nytt och antikapitalistisk aktion. Redigerad 6 mars, 2010 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2010 Windows XP fortfarande trivs fortfarande med XP byter som sagt OS med min nya dator senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 6 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2010 Ubuntu = Linux? Men cock, skit samma. ingen som kommer välja det ändå, lawl! : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2010 Windows 7 (Professional x64), legit vilket vi kan tacka den underbara chucky.swe för... Har använt 7 sedan betan - nästan ett år nu, i princip inga problem alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 6 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2010 Använder Win7. Underbart operativsystem, tyckte detsamma om Vista, förstod aldrig vad folk hade för problem med Vista. Har f.ö. aldrig haft problem med operativsystem, har kört med Windows under alla mina år av datoranvändande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Jag kör 7, XP och Ubuntu. Win7 används dock i .. huvuddatorn, kan vi kalla det. Använder endast XP på skoldatorn, får uppgradera om jag vill men det känns onödigt. Ubuntu använder jag på mediadatorn, även om den just nu står ute på vinden. Windows 7 är det bästa jag någonsin varit med om när det gäller operativsystem. 9,99 av 10 så funkar allting från början, och det är oftast man bara behöver fixa de grafiska drivrutinerna om man nu vill ha lite specialgrejer. Men, jag brukar även slänga in ljuddrivrutinerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Win7 Ultimate. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 För tillfället snuffar jag runt på Vista. Min egen dator har XP och ska få sig en omgång Ubuntu eller Red Hat så fort jag får ordning på mina pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Windows 7, jag älskar det och kommer aldrig att gå tillbaka till XP. Vista ska vi inte prata om. Linux är inget för mig, jag spelar mycket. Mac OS skulle vara intressant för mig i mobil form men inget jag vill ha på "huvuddatorn". Om jag någon gång i framtiden skaffar en laptop så kommer jag nog överväga att pröva en Macbook. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Win 7 på notebooken. Ubuntu på servern. Vista på speldatorn. XP på surfdatorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Ligger kvar på Windows XP, har funderat på W7, men det blir nog när jag byter till en bättre dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 XP. Har även testat Windows 7 och älskade det, men jag kan inte köra in det på skoldatorn så jag får fortsätta med XP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Liten offtopic fråga. Ni som har fått skoldator såna här bärbara jag kommer få en sån liten dator från HP får man betala nåt om man ska uppgradera till Win7 eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 7 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 Liten offtopic fråga. Ni som har fått skoldator såna här bärbara jag kommer få en sån liten dator från HP får man betala nåt om man ska uppgradera till Win7 eller? Det får du fråga skolan om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts