Pixiegnom Skrivet 20 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2011 Inte? Vad är fel, har inga problem själv Tror det blev något tillfälligt inatt, då jag fick reklam innan en video,men den försvann när jag tröck F5. Men sen kom det även upp en Google Ad under videons gång. Men som sagt, det försvann efter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2011 Varför kommer det in gamla videos i listan över nya prenumerationer ibland? Typ som är uppladdade för 1 vecka sedan, som jag redan kollat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2011 Är det någon annan som inte kan svara på kommentarer? Jag försöker svara på en kommentar, men allt jag får är "Fel, försök igen." och jag har prövar logga in och ut och det håller fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2011 (redigerad) Jösses vad Vevo har skapat inflation när det gäller visningar. Kan inte fatta att vissa låtar har uppemot 500 000 000(!) visningar! Minns på den tiden OK GO hade runt 10 miljoner med "Here we go again" och man tyckte att det var helt galet mycket. Redigerad 19 februari, 2011 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2011 Jösses vad Vevo har skapat inflation när det gäller visningar. Kan inte fatta att vissa låtar har uppemot 500 000 000(!) visningar! Minns på den tiden OK GO hade runt 10 miljoner med "Here we go again" och man tyckte att det var helt galet mycket. Sett Britneys senaste video? Fy fan. Har aldrig sett en video med värre produktplacering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2011 Sett Britneys senaste video? Fy fan. Har aldrig sett en video med värre produktplacering. Kikade på den nu, och HAHA! Trodde inte så osmidig reklam existerade på 2000-talet! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 19 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2011 Vilken är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2011 Vilken är det? Hold it against me. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2011 Vad är produktplaceringen? Sony-loggan? Jag såg filmen med mute om det spelar någon roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2011 Vad är produktplaceringen? Sony-loggan? Jag såg filmen med mute om det spelar någon roll. Antingen är du helt blind eller så vet jag inte vad, haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 20 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2011 Shit, Sony passade iafl in i musikvideon (förutom när de tryckt logotypen över hela skärmen), men PlentyOfFish.com? Helt plötsligt sitter hon och surfar på en datingsida Lite besviken på Åkerlund btw, detta känns som allt annat än hans stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2011 (redigerad) Shit, Sony passade iafl in i musikvideon (förutom när de tryckt logotypen över hela skärmen), men PlentyOfFish.com? Helt plötsligt sitter hon och surfar på en datingsida Lite besviken på Åkerlund btw, detta känns som allt annat än hans stil. För att inte tala om sminket och parfymen i början.... Var ju i princip produktplaceringar varenda sekund. Visst om en video driver med produktplaceringar, men det här var ju seriöst. Redigerad 20 februari, 2011 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2011 Jaha, så det var alla de där snabba klippen på grejerna ni menade. Meh, jag vet inte, de flashade ju förbi så fort att jag knappt tänkte på dem. Jag hann inte ens läsa namnet på parfymen/sminket typ. När jag läste vad ni skrev så trodde jag att det var något supertydligt, typ att alla i filmen drack Cola hela tiden eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2011 Jaha, så det var alla de där snabba klippen på grejerna ni menade. Meh, jag vet inte, de flashade ju förbi så fort att jag knappt tänkte på dem. Jag hann inte ens läsa namnet på parfymen/sminket typ. När jag läste vad ni skrev så trodde jag att det var något supertydligt, typ att alla i filmen drack Cola hela tiden eller något. Det var just det var, flera flera flera gånger om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 23 februari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2011 Man är nu tvungen att länka sitt YT-konto till ett Gmail-konto.. Dessutom är man tvungen att logga in med sitt Gmail-lösenord.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 23 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2011 Man är nu tvungen att länka sitt YT-konto till ett Gmail-konto.. Dessutom är man tvungen att logga in med sitt Gmail-lösenord.. Nu? Var tvungen att göra detta för någon månad sedan. Kunde helt enkelt inte logga in om jag inte länkade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2011 Nu? Var tvungen att göra detta för någon månad sedan. Kunde helt enkelt inte logga in om jag inte länkade. Jag kan fortfarande logga in utan att länka, eller jag kunde igår. Idag har jag varit inloggad hela dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 23 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2011 Jag kan fortfarande logga in utan att länka, eller jag kunde igår. Idag har jag varit inloggad hela dagen. Hmm, jag var då minnas tvungen! Hade undvikit det i flera månader men blev utloggad den dagen så fort jag försökte logga in utan att koppla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2011 Man är nu tvungen att länka sitt YT-konto till ett Gmail-konto.. Dessutom är man tvungen att logga in med sitt Gmail-lösenord.. Det har jag varit sedan ett år tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 24 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2011 JÄVLA FITT YOUTUBE!!!!!!!!!! Vad har dom för problem egentligen? Allt det jag har kollat hos mina prenumerationer är resetade så alla klipp från alla anses som okollade... Ingen annan som får upp samma klipp ca 1 månad senare från det datum den lades ut? JAG VILL INTE KOLLA SAMMA KLIPP IGEN!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts