RavenE Skrivet 19 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2010 När man subbar till en kanal så brukar man väl få upp en ruta där det står ungefär "Gillar du den här kanalen kanske du även gillar:" eller "RayWilliamJohnsons andra kanaler, vill du prenumerera på dessa också?"? Kanske att du tryckt "acceptera" utav bara farten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2011 Hur faen får jag bort videos ur min Watch Later??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2011 Hur faen får jag bort videos ur min Watch Later??? Gå till Watch Later-fliken på YouTube, kryssa i videon (som man kan göra i favoriter) och välj sedan Delete/Ta Bort i menyn där ovan. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2011 LOL! Man kan spela Snake på YouTube! Sätt igång random video och pausa vid 0.00. Håll ner vänster piltangent och håll sedan ner uppåt (piltangenten). Du kan sätta igång videon med musen och sedan spela snake medan videon går i bakgrunden om du så vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 5 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2011 LOL! Man kan spela Snake på YouTube! Sätt igång random video och pausa vid 0.00. Håll ner vänster piltangent och håll sedan ner uppåt (piltangenten). Du kan sätta igång videon med musen och sedan spela snake medan videon går i bakgrunden om du så vill Hojj vad efter du är! Det var väl vice som postade detta för ca 3 månader sedan? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2011 (redigerad) Hojj vad efter du är! Det var väl vice som postade detta för ca 3 månader sedan? KANSKE VAR BORTA I TYP ETT ÅR?!?!?!?!? Redigerad 5 januari, 2011 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2011 Jag har märkt att en del filmer buffrar snabbare om man laddar om sidan (iaf för mig). Hur eller varför det funkar vet jag dock inte. Tänkte bara dela den informationen med er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 5 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2011 Jag har märkt att en del filmer buffrar snabbare om man laddar om sidan (iaf för mig). Hur eller varför det funkar vet jag dock inte. Tänkte bara dela den informationen med er. samma om man byter kvalité HD laddar ALLTID fortare^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2011 Hur många favoriter har ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 6 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2011 (redigerad) Hur många favoriter har ni? Exakt vad ska man med favoriter till? Visa till sina vänner? Har i alla fall en (1) favorit! Har just börjat att använda youtube med användare. Har faktiskt 6 stycken prenumerationer Kicken: Varför editerade du bort: kobbe är bög? Redigerad 6 januari, 2011 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2011 (redigerad) Exakt vad ska man med favoriter till? Visa till sina vänner? Har i alla fall en (1) favorit! http://www.youtube.c...h?v=ovBICKDlU3M Har just börjat att använda youtube med användare. Har faktiskt 6 stycken prenumerationer Komma ihåg favoritklipp. Spara favoritklipp så man t.ex. slipper leta efter dem. Spara favoriter. Redigerad 6 januari, 2011 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2011 Hur många favoriter har ni? Jag har 277 stycken. Du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2011 Jag har 277 stycken. Du då? Har bara 1643 stycken. Ja, det är lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2011 Hur många favoriter har ni? 296 stycken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2011 (redigerad) Hur många favoriter har ni? Vet inte varför, men har inte sparat något. Mycket konstigt då jag vanligtvis är en mycket.. eh.. sparande person :S edit: oh, hade visst 5st på ett av mina konton. whop whop Redigerad 6 januari, 2011 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 19 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2011 Vad tusan!? Den nya designen är hemsk, varför måste de ändra hela tiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2011 För i helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2011 Hur många favoriter har ni? 708 st har jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 19 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2011 (redigerad) Vad är det för ny design ni snackar om? Menar ni den nya startsidan där prenumerationerna sorteras efter kanal? I så fall gillar jag det faktiskt, så länge man väljer Överföringar via prenumeration och inte Alla aktiviteter. Väldigt skönt att slippa klicka bort massa videos för att få fram de bättre kanalerna. Edit: Blä, märkte att Ad-block inte funkar så bra på youtube längre... Redigerad 19 januari, 2011 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2011 Edit: Blä, märkte att Ad-block inte funkar så bra på youtube längre... Inte? Vad är fel, har inga problem själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts